سرای پادشاهان آرسام 325
سرای پادشاهان آرسام 26
سرای پادشاهان آرسام 27
سرای پادشاهان آرسام 28
سرای پادشاهان آرسام 322
سرای پادشاهان آرسام 29
سرای پادشاهان آرسام 320
سرای پادشاهان آرسام 319
سرای پادشاهان آرسام 315
سرای پادشاهان آرسام 159

خرید کت شلوار مزون دوز مردانه

تاریخ نوشته

تاریخ نوشته

۱ شهریور ۱۴۰۰

 

آخرین بروز رسانی

آخرین بروز رسانی

۲۸ بهمن ۱۴۰۱

 

نویسنده

نویسنده

سرای پادشاهان آرسام

 

دسته بندی

دسته بندی

آموزش مد و پوشش آقایانمقالات

سرای پادشاهان آرسام 26
سرای پادشاهان آرسام 27
سرای پادشاهان آرسام 28
سرای پادشاهان آرسام 323
سرای پادشاهان آرسام 322
سرای پادشاهان آرسام 29
سرای پادشاهان آرسام 43
سرای پادشاهان آرسام 43

خرید کت شلوار مزون دوز مردانه

کت و شلوار مزون دوز مردانه دارای ویژگی های منحصر به فردی است. به همین خاطر معمولا کت و شلوار مزون دوز مردانه بر دیگر کت شلوارهای موجود در بازار برتری دارد. از جمله ویژگی های کت و شلوار مزون دوز مردانه می توان به تمیزی در دوخت، کیفیت دوخت، کیفیت پارچه، طراحی خاص کت و شلوار و … اشاره کرد.

کت شلوار مزون دوز مردانه دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد که در ادامه شما را با دوخت این کت و شلوار آشنا می نماییم.خرید کت و شلوار مخصوصا برای افرادی که جثه لاغر یا چاقی دارند، کار آسانی نیست؛ چرا که معمولا کت و شلوارهای موجود در بازار برای افراد متناسب دوخته شده اند و شاید برای افراد چاق یا خیلی لاغر مناسب نباشند.

به همین خاطر افرادی که جثه لاغری دارند و یا افرادی که چاق هستند، به دنبال خرید پارچه کت و شلوار و سپردن پارچه به یک خیاط ماهر هستند؛ اما به هر حال سپردن پارچه به یک خیاط ریسک خودش را دارد و ممکن است کت و شلواری که مد نظر فرد خریدار است، دوخته نشود.

در این مواقع، بهترین کار این است که افراد از کت و شلوار مزون دوز مردانه استفاده کنند؛ اما کت و شلوار مزون دوز مردانه چیست؟ در ادامه این مقاله با ما همراه شوید تا بیشتر با این نوع کت و شلوار آشنا شوید.

کت شلوار مزون دوز
کت شلوار مزون دوز

انواع کت و شلوار در بازار کت و شلوار ایران

حتما برای شما هم پیش آمده است که به یکی از بازارهای کت و شلوار یا یک فروشگاه خرید کت و شلوار در ایران مراجعه کرده اید؛ اما نتوانسته اید که کت و شلوار مد نظر خود را پیدا کنید. این اتفاق بسیار رایج است، مخصوصا اگر خاص پسند باشید.

در بازار کشور ایران بسیاری از کت و شلوارهای دوخته شده مطابق با سلیقه عام مردم است. در واقع، کت و شلوارها در برند خاصی دوخته می شوند و سپس بر اساس سلیقه عامه مردم به بازار کت و شلوار عرضه می شوند. به هر حال از لحاظ سایز، کت و شلوارها دارای سایز استاندار هستند؛ اما ممکن است که فرد خریدار پس از انتخاب یک کت و شلوار نیاز به مراجعه به یک خیاط برای تغییر در سایز کت و شلوار خود داشته باشید.

اما یکی دیگر از انواع کت و شلوار در بازار ایران، کت و شلوار مزون دوز مردانه است. در واقع، این نوع کت و شلوار مختص یک فرد دوخته می شود و همین اتفاق باعث می شود که کت و شلوار مناسب هیکل و جثه فرد خریدار دوخته شود. طبیعی است که این نوع کت و شلوارها بیشتر مورد سلیقه افراد خاص پسند باشد.

کت و شلوار مزون دوز مردانه و ویژگی های آن

خرید کت و شلوار مزون دوز مردانه و سفارش دادن آن زیاد هم کار آسانی نیست. اول از همه شما باید به مزونی که به آن پارچه کت و شلوار خود را می سپارید اعتماد داشته باشید. مزون ها باید بتوانند از پس دوخت انواع کت و شلوارها برای افراد مختلف در جثه و هیکل متفاوت را داشته باشند. بنابراین، اولین گام برای انتخاب یک مزون مناسب این است که شما مزونی را انتخاب کنید که از هر لحاظ مورد اعتماد واقع شود.

از طرفی خرید پارچه کت و شلوار بدون داشتن تبحر کافی، کار آسانی نیست؛ چرا که در بازار نساجی ایران پارچه های مختلفی برای کت و شلوار وجود دارند که هر کدام از آن ها دارای کیفیت و قیمت های مختلفی هستند. البته از طرفی هم شما باید بدانید که بر اساس نوع طرح دوخت شما، بهتر است که از چه نوع پارچه ای برای کت و شلوار خود استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی:   سفارش لباس مجلسی با رعایت 10 نکته مهم

همه این موارد، موضوعاتی است که باید در هنگام سفارش کت و شلوار مزون دوز مردانه مد نظر قرار گیرد. کت شلوار مزون دوز مردانه مزایای بسیار زیادی دارد که از ویژگی های خاص آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

مزون دوزی کت شلوار
مزون دوزی کت شلوار
  • کت و شلوار مزون دوز مردانه، مخصوص شما دوخته می شود

یکی از مهم ترین ویژگی های کت و شلوار مزون دوز مردانه این است که این کت و شلوارها مختص هیکل و جثه فرد دوخته می شوند. در واقع، فرد خریدار می بایست به مزون مراجعه کند و مراحل مربوط به اندازه گیری خود را انجام دهد.

خیاط کت و شلوار نیز موظف است که بسته به نوع هیکل و جثه فرد خریدار، کت و شلوار را برای او بدوزد. به همین خاطر است که می گوییم کت و شلوار مزون دوز مردانه بسیار مناسب افراد لاغر و افراد چاقی هستند که نمی توانند کت و شلوار مناسب و سایز خود را پیدا کنند.

  • این نوع کت و شلوار مطابق سلیقه شما است

کت و شلوارهای مزون دوز مردانه معمولا مطابق سلیقه افراد دوخته می شوند؛ چرا که فرد سفارش دهنده می تواند طرح مورد نظر خود را برای دوخت کت و شلوار به فرد خیاط ارائه کند و فرد خیاط نیز موظف است که مطابق با طرح داده شده توسط فرد سفارش دهنده، مراحل دوخت کت و شلوار را انجام دهد.

  • کیفیت دوخت در کت و شلوار مزون دوز

بدیهی است که کیفیت دوخت کت و شلوار مزون دوز مردانه، می تواند بسیار بالاتر از کت و شلوارهای موجود در بازار باشد؛ چرا که معمولا برای دوخت کت و شلوار مزون دوز مردانه، وقت بیشتری صرف می شود و از طرفی مطابق با هیکل و جثه فرد خریدار آن کت و شلوار دوخته می شود.

لازم به ذکر است که خیاط های مزون، سعی می کنند که دوخت کت و شلوار را با کیفیت تر انجام بدهند و از طرفی سعی دارند که دوخت خود را تمیزتر انجام دهند. بنابراین، اگر علاقه مند هستید که کت و شلواری خریداری کنید که از لحاظ دوخت و برش بسیار تمیز باشد، کت و شلوار مزون دوز مردانه بهترین گزینه برای شما است.

مزون کت شلوار
مزون کت شلوار

کت و شلوار مزون دوز مردانه در سرای پادشاهان آرسام

حتما برای شما هم پیش آمده است که به دنبال کت شلواری باشید که از هر لحاظ مطابق سلیقه شما باشد؛ اما با مراجعه به هر فروشگاهی نتوانسته اید که کت و شلوار مد نظر خود را خریداری کنید. این اتفاق یک اتفاق طبیعی است؛ چرا که بسیاری از کت شلوارهای موجود در بازار مطابق سلیقه عامه مردم دوخته می شوند.

بنابراین، اگر قصد دارید که یک طرح جدید را برای خود سفارش دهید، بهتر است که از کت و شلوار مزون دوز و شخصی دوز استفاده کنید. ما در سرای پادشاهان آرسام، مطابق با سلیقه سفارش دهنده بهترین کت و شلوار را به خریداران خود عرضه می کنیم؛ اما ویژگی های کت و شلوار مزون دوز مردانه در سرای پادشاهان آرسام چیست؟

مزون کت شلوار در تهران
مزون کت شلوار در تهران
  • طراحی کت و شلوار به سلیقه خود شما است!

اگر خاص پسند هستید و نمی توانید یک کت و شلوار معمولی بپوشید، می توانید به راحتی کت و شلوار خود را به صورت خاص و زیبا از سرای پادشاهان آرسام سفارش دهید. شما می توانید مطابق با سلیقه خود یک کت و شلوار خاص با رنگ، پارچه، نوع دوخت و … مد نظر خود سفارش دهید و بعد از پوشیدن آن احساس خوبی داشته باشید.

  • قیمت مناسب در برابر کیفیت بسیار عالی

اصلی ترین ویژگی کت شلوارهای مزون دوز مردانه در سرای پادشاهان آرسام، کت شلوارهایی است که از طرفی دارای قیمت بسیار مناسبی هستند، از طرفی کیفیت آن ها بسیار بالا است. در واقع، شما در قبال کیفیتی که دریافت می کنید، قیمت بالایی را پرداخت نخواهید کرد.

البته ما در سرای پادشاهان آرسام این امکان را به شما می دهیم که مطابق با سلیقه و نظر شما از پارچه های مختلفی استفاده کنیم که قیمت هر کدام از این پارچه ها با یکدیگر متفاوت هستند. بنابراین، می توانید بر اساس بودجه خود یک کت و شلوار مزون دوز دریافت کنید.

از جمله ویژگی های اصلی کت و شلوار مزون دوز سرای پادشاهان آرسام این است که شما می توانید هر طرح و ایده ای که در رابطه با نوع دوخت و مدل کت و شلوار خود را دارید، به ما ارائه کنید. تمامی خیاطان مجرب و حرفه ای در سرای پادشاهان آرسام منتظر هستند که طبق خواسته و طرح شما برای شما یک کت و شلوار شخصی و خاص بدوزند.

  • دوخت تمیز و با کیفیت

اگرچه که از بهترین پارچه ها در کت شلوارهای سرای پادشاهان آرسام استفاده می شود؛ اما اگر بهترین پارچه در کنار یک دوخت بد قرار بگیرند، کیفیت پارچه هیچ اهمیتی نخواهد داشت. خیاطان سرای پادشاهان آرسام بسیار ماهر هستند و با بهترین دوخت و تمیزترین حالت کت و شلوار مورد نظر شما را می دوزند و به شما تحویل می دهند.

 

امتیازدهی

سرای پادشاهان آرسام ، ارائه دهنده خدمات دوخت و شخصی دوزی کت شوار با مرغوب ترین کیفیت

برای کسب اطلاعات تکمیلی و مشاوره با ما تماس بگیرید

تماس مستقیم با آرسام

شماره موبایل (تماس در ساعات غیر کاری و ایام تعطیل)

ساعت و روز های کاری

شنبه تا پنجشنبه - 9 صبح تا 7 عصر

آدرس مزون آرسام

تهران، شهرک غرب، بلوار دریا، خیابان موج، توحید چهارم غربی، پلاک 126

مقالات مرتبط

بیشتر بدانید و شیک پوش بمانید

مقالات مرتبط

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع

انتخاب ساعت متناسب با مدل کت شلوار

مقالات

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

سبک ویکتوریایی

لباس پوشیدن به سبک ویکتوریایی

مقالات

۲۶ فروردین ۱۴۰۳

پیراهن هاوایی

پیراهن هاوایی

مقالات

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

برای ارتباط سریع از طریق شماره ذیل اقدام فرمایید

  • تلفن مزون : 02188080183
  • تلفن همراه : 09121715982