سرای پادشاهان آرسام 325
سرای پادشاهان آرسام 26
سرای پادشاهان آرسام 27
سرای پادشاهان آرسام 28
سرای پادشاهان آرسام 322
سرای پادشاهان آرسام 29
سرای پادشاهان آرسام 320
سرای پادشاهان آرسام 319
سرای پادشاهان آرسام 315
سرای پادشاهان آرسام 159

کت شلوار دامادی شیک و جذاب

تاریخ نوشته

تاریخ نوشته

۲۶ خرداد ۱۴۰۰

 

آخرین بروز رسانی

آخرین بروز رسانی

۲۰ آذر ۱۴۰۱

 

نویسنده

نویسنده

سرای پادشاهان آرسام

 

دسته بندی

دسته بندی

آموزش مد و پوشش آقایانمقالات

سرای پادشاهان آرسام 26
سرای پادشاهان آرسام 27
سرای پادشاهان آرسام 28
سرای پادشاهان آرسام 323
سرای پادشاهان آرسام 322
سرای پادشاهان آرسام 29
سرای پادشاهان آرسام 43
سرای پادشاهان آرسام 43

کت شلوار دامادی شیک و جذاب

خرید کت شلوار دامادی شیک و جذاب میتواند یکی از دغدغه آقایان برای شب عروسی باشد. به دلیل اینکه شما آقایان باید در شب عروسی خود دارای ظاهری زیبا و متفاوت نسبت به بقیه داشته باشید یکی از سخت ترین کارها انتخاب کت شلوار دامادی می باشد. شما در این مورد باید بسیار حساسیت و سلیقه به خرج دهید تا بتوانید بهترین انتخاب را بین کت شلوار های مجلسی و رسمی داشته باشید. ظاهر شما باید نسبت به باقی روزها مردانه تر و جذابتر به نظر بیاید پس حتما در انتخاب خود دقت کنید.

کت شلوار دامادی شیک با طرح و رنگ متفاوت

برای بهتر و جذاب تر شدن استایل دامادی خود حتما در انتخاب طرح و رنگ کت شلوارهای دامادی وسواس و سلیقه به خرج دهید زیرا شب عروسی شبی ماندگار برای شما آقایان است و بهتر از مناسب ترین کت شلوار دامادی شیک استفاده کنید. در مطلب زیر ما چند طرح از کت شلوارهای دامادی را به شما معرفی می کنیم.

کت شلوار دامادی شیک در طرح های مختلف

کت شلوار دامادی شیک در طرح های مختلف موجود می باشد که دست آقایان را در انتخاب کت شلوار مناسب بسیار باز می گذارد. کت شلوارهای دامادی جزو کت شلوار رسمی و مجلسی محسوب می شود. بهترین نوع پارچه برای کت شلوار دامادی پارچه طرح ساده می باشد. اگر می خواهید استایل بی نظیری در شب عروسی خود داشته باشید بهتر است از اکسسوری های نظیر کمربند، کراوات و …. مناسب استفاده کنید و در انتخاب خود سلیقه زیادی به خرج دهید. سعی کنید مدل کت شلوار خود را نسبت به رنگ پوست، رنگ چشم و سایر ویژگی های خود انتخاب کنید. یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب کت شلوار دامادی شناخت اندام خود است و اینکه بدانید چه نوع کت شلواری برای تیپ بدنی شما مناسب است.

کت شلوار دامادی شیک در رنگ های مختلف

کت شلوار دامادی شیک در رنگ های مختلف برای آقایان موجود می باشد که نسبت به سلیقه هر فرد انتخاب می شود. چندین‌ مدل رنگ کت شلوار دامادی نظیر طوسی، آبی نفتی، طوسی تیره، سرمه ای و … برای انتخاب در دسترس می باشد که با مراجعه به مراکز خرید کت شلوار می توانید آن را تهیه کنید. رنگهای مختلف کت شلوار هرکدام زیبایی منحصر به فردی را به شما هدیه می دهد و می توانید نسبت به سلیقه و شخصیت فردی خود آنها را انتخاب کنید.

کت شلوار دامادی طوسی

کت‌ شلوار دامادی شیک طوسی را میتوان در تمام طول سال از آنها استفاده کرد و جذابیت خاصی را به دنبال داشت و در عین حال بسیار چشم‌ نواز و جذاب به نظر رسید. رنگ طوسی به چند دسته روشن، تیره و ساده تقسیم می شود. در فصل های گرما مانند بهار و تابستان بهتر است از رنگ طوسی روشن در عروسی خود استفاده کنید زیرا جذب نور کمتری دارد و باعث می شود کمتر احساس گرما کنید و استایل مناسب و لاکچری را به شما هدیه می دهد. از رنگ طوسی تیره در فصل سرما می توانید استفاده کنید و از رنگ طوسی ساده در چهار فصل می توان بهره برد و استایل مردانه ای برای خود درست کرد.

مطلب پیشنهادی:   بهترین استایل با کت شلوار دامادی لاکچری

کت شلوار دامادی طوسی

بهترین رنگ کت شلوار دامادی

رنگ مشکی بهترین و محبوب ترین رنگ کت شلوار بین‌ آ‌قایان می‌باشد. این رنگ رسمی ترین‌ رنگ بین کت شلوار دامادی شیگ می باشد که سلیقه اکثر آقایان است و در مراسم عروسی بیشتر به چشم می خورد. یک ویژگی این رنگ کت شلوار این است که شما می توانید پیراهن زیر کت را از رنگ های متنوع استفاده کنید. رنگ سفید بهترین گزینه می تواند باشد زیرا ست‌ کردن کت مشکی و پیراهن سفید شما را بسیار جذاب و لاکچری نشان میدهد. ولی شما میتوانید از انواع رنگهای دیگر در استایل خود بهره ببرید.

بهترین رنگ کت شلوار دامادی

کت شلوار دامادی کرم رنگ

کت شلوارهای دامادی کرم‌ رنگ برای فصل های گرما بسیار مناسب می باشد و در عین حال بسیار جذاب می باشد و زیبایی خاص خودش را دارد. این نوع  رنگ از کت شلوار باعث آرامش داماد می شود و روحیه آن را شاد می کند که باعث می شود داماد با اینکه روز پر فشار و سختی را پشت سر گذاشته است اما احساس خستگی کمتری کند. این‌ رنگ کت شلوار دامادی مشتریان مخصوص خود را دارند و جزو پرفروش های این مدل کت شلوار محسوب می شود.

کت شلوار سرمه ای دامادی

یکی از رنگهایی که به اندازه رنگ مشکی کت شلوارهای دامادی پر طرفدار است رنگ سرمه ای می باشد که بعد از مشکی جزو پرطرفدارترین رنگهای کت شلوار می باشد. این‌ رنگ کت شلوار را می توانید با پیراهن سفید ست کنید و یک استایل پر ابهت را در جشن عروسی برای خود بسازید. این رنگ را شما می توانید در انواع فصل‌ها بپوشید و از آن لذت ببرید. رنگ پیراهن زیر کت شلوار سرمه ای می تواند از رنگهای خنثی باشد و حتی می توانید از رنگ مشکی در زیر کت شلوار خود استفاده کنید.

کت شلوار دامادی به همراه اکسسوری های مناسب

یکی از نکاتی که باید در استفاده اکسسوری های مربوط به کت شلوار دقت کنیم‌ رنگ آنهاست. نسبت به رنگ کت شلوارهای دامادی کراوات خود را انتخاب کنید حتی می توانید نسبت به سلیقه خود از کراوات های طرح دار استفاده کنید. شما میتوانید حتی در مجلس عروسی خود از پاپیون استفاده کنید که امروزه بین آقایان مد شده است و مرسوم می باشد. شما حتی باید به کمر بندی که می خواهید استفاده کنید دقت کنید و سلیقه به خرج دهید. سعی کنید از کمربندهای چرمی استفاده کنید و به اصالت خود بیفزایید. همین طور در انتخاب ساعت مچی خود نیز دقت داشته باشید و ترجیحا از ساعت های صفحه سفید یا مشکی استفاده کنید زیرا استایل شما را رسمی تر نشان‌ می دهد و جلوه بیشتری نسبت به رنگهای ساعت دارد. سعی کنید از انگشتر و گردنبند در استایل کت شلوار دامادی شیک استفاده نکنید. 

امیدوارم با خواندن این مطالب و بهره بردن از نکات مهمی که درباره کت شلوار دامادی گفته شد استفاده کنید و در انتخاب خود از آن بهره ببرید تا توانسته باشیم‌ کمک کوچکی در انتخاب کت شلوار مناسب به شما عزیزان کرده باشیم.

امتیازدهی

سرای پادشاهان آرسام ، ارائه دهنده خدمات دوخت و شخصی دوزی کت شوار با مرغوب ترین کیفیت

برای کسب اطلاعات تکمیلی و مشاوره با ما تماس بگیرید

تماس مستقیم با آرسام

شماره موبایل (تماس در ساعات غیر کاری و ایام تعطیل)

ساعت و روز های کاری

شنبه تا پنجشنبه - 9 صبح تا 7 عصر

آدرس مزون آرسام

تهران، شهرک غرب، بلوار دریا، خیابان موج، توحید چهارم غربی، پلاک 126

مقالات مرتبط

بیشتر بدانید و شیک پوش بمانید

مقالات مرتبط

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع

انواع شلوار مناسب کت شلوار مردانه

انواع شلوار مناسب کت شلوار مردانه

مقالات

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کت و شلوار اسلیم

کت و شلوار اسلیم چیست؟

مقالات

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

ترفندهای دوخت کت و شلوار

ترفندهای دوخت کت و شلوار

مقالات

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

برای ارتباط سریع از طریق شماره ذیل اقدام فرمایید

  • تلفن مزون : 02188080183
  • تلفن همراه : 09121715982