سرای پادشاهان آرسام 325
سرای پادشاهان آرسام 26
سرای پادشاهان آرسام 27
سرای پادشاهان آرسام 28
سرای پادشاهان آرسام 322
سرای پادشاهان آرسام 29
سرای پادشاهان آرسام 320
سرای پادشاهان آرسام 319
سرای پادشاهان آرسام 315
سرای پادشاهان آرسام 159

کت شلوار کارمندان بانک⭐ (۵ نکته طلایی خرید)

تاریخ نوشته

تاریخ نوشته

۲۱ مرداد ۱۴۰۰

 

آخرین بروز رسانی

آخرین بروز رسانی

۲۸ بهمن ۱۴۰۱

 

نویسنده

نویسنده

سرای پادشاهان آرسام

 

دسته بندی

دسته بندی

آموزش مد و پوشش آقایانمقالات

سرای پادشاهان آرسام 26
سرای پادشاهان آرسام 27
سرای پادشاهان آرسام 28
سرای پادشاهان آرسام 323
سرای پادشاهان آرسام 322
سرای پادشاهان آرسام 29
سرای پادشاهان آرسام 43
سرای پادشاهان آرسام 43

کت شلوار کارمندان بانک⭐ (۵ نکته طلایی خرید)

کت شلوار کارمندان بانک به علت اینکه کارمندان روزانه در یک محیط رسمی مشغول به کار هستند و هر روزه با افراد زیادی در ارتباط می باشند باید جلوه مناسبی داشته باشد. بنابراین، باید در هنگام خرید کت شلوار کارمندان بانک به یک سری نکات توجه داشت که هم نظم و مرتبی کارمندان بانک تضمین شود، هم کارمندان بانک احساس راحتی زیادی در پوشش خود داشته باشند. کت شلوار یک یونیفرم و لباس فرم فوق العاده برای کارکنان بانک است.

  • اگر به عنوان یک کارمند بانک قصد خرید کت شلوار برای خودتان را دارید میتوانید از صفحه دوخت کت شلوار ما دیدن فرمایید. (چه پارچه مناسب داشته باشید و چه قصد تهیه پارچه از کالیته کامل پارچه های ما داشته باشید)

 

  • اگر به عنوان شرکتی و سازمانی بانک برای کارمندان خود قصد تهیه کت شلوار را دارید میتوانید از صفحه کت شلوار اداری دیدن فرمایید. (مجموعه سرای پادشاهان آرسام با داشتن سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات تهیه و دوخت کت شلوار سازمان ها و شرکت ها ، اماده ارائه خدمت به بانک ها و موسسات مالی می باشد.)

سرای پادشاهان آرسام افتخار همکاری با رضایت با بانک صادرات و شخصی دوزی کت شلوار برای کارمندان بانک رفاه را در سابقه کاری خود دارد.

شماره تماس برای مشاوره و سفارش: ۰۲۱۸۸۰۸۰۱۸۳

کارمندان بانک، جزء کارمندان اداری در کل کشورها محسوب می شوند. به همین خاطر لازم است که کارمندان بانک ها، در انتخاب پوشش خود دقت داشته باشند و پوششی را انتخاب کنند که مناسب فضای بانک باشد. انتخاب پوشش مناسب برای کار کردن در بانک ها، فقط مختص خانم ها نیست، بلکه آقایان نیز باید به یک سری نکات در هنگام انتخاب کت شلوار کارمندان بانک دقت داشته باشند.

اگر شما هم قصد دارید که یک کت شلوار مناسب برای کارمندان آقای بانک سفارش دهید، می توانید با توجه به نکاتی که در ادامه ذکر می شود، بهترین کت شلوار کارمندان بانک را انتخاب کنید و از سرای پادشاهان آرسام سفارش دهید.

کت شلوار بانک
کت شلوار بانک

چگونه کت شلوار کارمندان بانک را سفارش دهیم؟

کت شلوار کارمندان بانک، کت شلوارهایی هستند که باید دارای ویژگی های خاصی باشند تا متناسب با محیط کار بانک باشند. به همین خاطر نمی توان به کارمندان بانک اجازه داد که هر کت شلواری که دوست دارند را بپوشند. بنابراین، لازم است که کارمندان بانک مانند بعضی از سازمان های دیگر، دارای یک پوشش و لباس مناسب باشند.

خریداری کردن یک کت شلوار، کار آسانی است. مخصوصا اگر بخواهید از یک فروشگاه معتبر مانند سرای پادشان آرسام یک کت شلوار برای خود سفارش دهید؛ اما برای خرید کت شلوارهای سازمانی و کت شلوارهای کارمندان بانک نیاز است که حتما به یک سری نکاتی توجه داشته باشید، چرا که هر کت شلواری مناسب کارمندان بانک نیست! در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با کت شلواری کارمندان بانک و ویژگی های آن آشنا کنیم.

۱- دور کت شلوارهای طرح دار را خط بکشید!

هرچند که در حال حاضر، کت شلوارهای طرح دار زیاد هم جزء مد نیستند و آقایان زیاد علاقه مند به خریداری این نوع کت شلوارها نیستند؛ اما باز هم باید این نکته را یادآور شویم که اگر قصد خرید کت شلوار کارمندان بانک را دارید، هرگز به دنبال یک کت شلوار طرح دار نباشید. منظور از کت شلوارهای طرح دار، کت شلوارهای راه راه عمودی و افقی و یا کت شلوارهای چهارخانه می باشد.

البته این نکته را یادآوری کنیم که اگر کت شلوار شما، دارای طرح بسیار ریز است، زیاد هم برای استفاده از آن شک نکنید؛ چرا که طرح های ریز روی کت شلوار جلوه بدی ندارند و می توانند برای کت شلوار کارمندان بانک مورد استفاده قرار گیرند.

کت شلوار مناسب بانکی ها
کت شلوار مناسب بانکی ها

۲- کت شلوار رنگ روشن یا رنگ تیره؟!

سوالی که شاید برای بسیاری از مشتریان سرای پادشاهان آرسام پیش می آید این است که برای داشتن یک انتخاب درست، بهتر است که برای کت شلوار کارمندان بانک از پارچه های رنگ روشن استفاده کنیم و یا پارچه هایی با رنگ تیره؟

مطمئن هستیم که بیشتر شما پاسخ این سوال را می دانید؛ چرا که کمتر کسی پیدا می شود که بانکی مراجعه کرده باشد و کارمند آن بانک یک کت شلوار کرمی رنگ پوشیده باشد! بنابراین، در پاسخ به این سوال باید عرض کنیم که رنگ های روشن اصلا مناسب کت شلوار کارمندان بانک نمی باشند و باید حتما از رنگ های تیره برای پوشش کارمندان بانک استفاده کرد.

مطلب پیشنهادی:   تفاوت کت شلوار انگلیسی با ایتالیایی در چیست؟

بهترین رنگی که برای کت شلوار کارمندان بانک مورد استفاده قرار می گیرد، رنگ سرمه ای است. سعی کنید که از رنگ قهوه ای استفاده نکنید؛ چرا که روانشناسان معتقد هستند که رنگ قهوه ای مناسب محل های کار نیستند و احساس خوبی به ارباب رجوع نمی دهند.

از طرفی رنگ مشکی نیز برای کت شلوارهای کارمندان بانک زیاد مناسب نیست؛ چرا که روحیه خوبی به کارمندان بانک نمی دهد و باعث می شود که کارمندان بانک از نظر روانی آسیب ببینند. بنابراین، طبق توضیحات داده شده، بهترین رنگ کت شلوار کارمندان بانک، رنگ سرمه ای تیره و سرمه ای روشن می باشد.

خرید کت شلوار برای کارمندان بانک
خرید کت شلوار برای کارمندان بانک

۳- یک پیراهن مناسب را انتخاب کنید!

از بحث کت شلوار و رنگ و طرح آن که بگذریم باید به موضوع انتخاب یک پیراهن مناسب کت شلوار کارمندان بانک بپردازیم. پیراهن یکی از مهم ترین پوشش هایی است که در پوشش کارمندان بانک مورد استفاده قرار می گیرد؛ اما طرح و رنگ پیراهن مناسب کت شلوارهای کارمندان بانک چگونه است؟

  • رنگ پیراهن مناسب کت شلوار کارمندان بانک

    •  اولین موضوعی که باید برای انتخاب یک پیراهن مورد توجه قرار گیرد، رنگ زمینه پیراهن است. با توجه به اینکه رنگ کت شلوارهای کارمندان بانک، رنگ های تیره هستند. بهتر است که از رنگ های روشن برای پیراهن استفاده کنید. رنگ سفید مناسب ترین رنگ برای پیراهن کارمندان بانک می باشد؛ اما می توان از رنگ آبی روشن، یاسی و یا صورتی بسیار کمرنگ هم استفاده کرد.
  • طرح پیراهن مناسب کت و شلوار کارمندان بانک

    • اگرچه شاید بعضی از کارمندان بانک علاقه مند به استفاده از پیراهن های طرح دار باشند؛ اما ذکر این نکته لازم است که هر چه پیراهن یک کارمند بانک طرح دارتر باشد، کارمند بانک غیر رسمی تر به نظر می رسد.

حتما برای شما هم پیش آمده که به بانک ها مراجعه کرده باشید. کارمندان بانک معمولا پیراهن های ساده و با رنگ روشن را انتخاب می کنند تا یک شکل رسمی تری به پوشش خود بدهند؛ اما به هر حال اگر علاقه مند به استفاده از پیراهن های طرح دار هستید، می توانید طرح های بسیار ریز و کمرنگ را انتخاب کنید.

  • نوع یقه پیراهن کارمندان بانک

    • محیط کار کارمندان بانک یک محیط رسمی است. این کارمندان روزانه با افراد بسیار زیادی تعامل دارند، به همین خاطر لازم است که تمامی جوانب مربوط به انتخاب یک پوشش مناسب سنجیده شود. در صورتی که قصد خرید پیراهن برای کت شلوار کارمندان بانک را دارید، حتما پیراهنی را انتخاب کنید که یقه بسته ای داشته باشد. پیراهن هایی با یقه های باز اصلا مناسب کارمندان بانک نیستند.

۴- برای کت شلوار کارمندان بانک جلیقه بخریم یا نخریم؟

همانطور که می دانید بعضی از کت شلوارها دارای جلیقه و بعضی از کت شلوارها بدون جلیقه می باشند. اگر قصد خرید کت شلوار را دارید، باید بدانید که کت شلوار جلیقه دار بخرید و یا کت شلوار بدون جلیقه! اما کت شلوار کارمندان بانک باید جلیقه داشته باشد؟

استفاده از جلیقه در کت شلوار کارمندان بانک هیچ منعی ندارد و شما می توانید بر حسب سلیقه خود از جلیقه مخصوص کت شلوارها استفاده کنید؛ اما به هر حال داشتن جلیقه زیر کت شلوار، زیاد احساس خوبی به کارمندان بانک نمی دهد؛ چرا که این افراد هر روز ساعات زیادی را در این فرم و پوشش در حال فعالیت هستند، به همین خاطر لازم است که کارمندان بانک احساس راحتی داشته باشند. نه اینکه با پوشیدن جلیقه گرمای زیادی حس کنند و کلافه شوند. بنابراین، بهتر است که از جلیقه در پوشش کارمندان بانک استفاده نکنید.

آیا جلیقه برای کارمندان بانک مناسب است؟
آیا جلیقه برای کارمندان بانک مناسب است؟

۵- و اما سخن آخر با خریداران کت شلوار کارمندان بانک …

تا به اینجای مقاله در رابطه با ویژگی های مختلفی که باید در هنگام خرید کت شلوار کارمندان بانک مد نظر قرار گیرد، آشنا شدیم؛ اما به هر حال شما می توانید بر حسب سلیقه خود، کمی این ویژگی ها را جا به جا کنید. انتخاب کت شلوار با رنگ های تیره بسیار زیباتر از کت شلوارهایی با رنگ روشن هستند. البته انتخاب کت شلوار رنگ تیره مزایای بیشتری دارد. به طور مثال این نوع کت شلوارها کمتر کثیف می شوند و کارمندان بانک نیازی به شستشوی مداوم آن ها ندارند.

اگر علاقه مند به استفاده از اکسسوری های کت شلوار هستید، باید بدانید که اکسسوری خاصی را نمی توان با کت شلوار کارمندان بانک ست کرد؛ چرا که این کارمندان در محیط های رسمی کار می کنند و باید یک پوشش رسمی داشته باشند؛ اما به هر حال می توانید از یک کمربند چرمی زیبا استفاده کنید و یا یکی از ساعت های بند فلزی مورد علاقه خود را بپوشید.

و اما نکته آخری که باید در هنگام سفارش دادن یک کت شلوار کارمندان بانک در نظر داشته باشید، نوع برش و میزان تنگی و گشادی کت شلوار می باشد. کت شلوار کارمندان بانک نباید تنگ باشد. بهتر است که از یک برش کلاسیک برای کت شلوار کارمندان بانک استفاده شود که کت شلوار نه خیلی تنگ باشد نه خیلی گشاد!

 

4.9/5 - (7 امتیاز)

سرای پادشاهان آرسام ، ارائه دهنده خدمات دوخت و شخصی دوزی کت شوار با مرغوب ترین کیفیت

برای کسب اطلاعات تکمیلی و مشاوره با ما تماس بگیرید

تماس مستقیم با آرسام

شماره موبایل (تماس در ساعات غیر کاری و ایام تعطیل)

ساعت و روز های کاری

شنبه تا پنجشنبه - 9 صبح تا 7 عصر

آدرس مزون آرسام

تهران، شهرک غرب، بلوار دریا، خیابان موج، توحید چهارم غربی، پلاک 126

مقالات مرتبط

بیشتر بدانید و شیک پوش بمانید

مقالات مرتبط

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع

فرق پافر و ترنچ کت، وست، پالتو و کاپشن چیست؟

مقالات

۲۸ اسفند ۱۴۰۲

عینک آفتابی مردانه ترند سال جدید ۲۰۲۴

مقالات

۲۸ اسفند ۱۴۰۲

درس کد (Dress Code) چیست؟

مقالات

۲۶ اسفند ۱۴۰۲

برای ارتباط سریع از طریق شماره ذیل اقدام فرمایید

  • تلفن مزون : 02188080183
  • تلفن همراه : 09121715982