سرای پادشاهان آرسام 325
سرای پادشاهان آرسام 26
سرای پادشاهان آرسام 27
سرای پادشاهان آرسام 28
سرای پادشاهان آرسام 322
سرای پادشاهان آرسام 29
سرای پادشاهان آرسام 320
سرای پادشاهان آرسام 319
سرای پادشاهان آرسام 315
سرای پادشاهان آرسام 159

کت شلوار عقد و نکات طلایی برای انتخاب عالی

تاریخ نوشته

تاریخ نوشته

۱۱ مرداد ۱۴۰۰

 

آخرین بروز رسانی

آخرین بروز رسانی

۲۸ بهمن ۱۴۰۱

 

نویسنده

نویسنده

سرای پادشاهان آرسام

 

دسته بندی

دسته بندی

آموزش مد و پوشش آقایانمقالات

سرای پادشاهان آرسام 26
سرای پادشاهان آرسام 27
سرای پادشاهان آرسام 28
سرای پادشاهان آرسام 323
سرای پادشاهان آرسام 322
سرای پادشاهان آرسام 29
سرای پادشاهان آرسام 43
سرای پادشاهان آرسام 43

کت شلوار عقد و نکات طلایی برای انتخاب عالی

کت شلوار عقد یکی از ملزومات لباس داماد در مراسم است. مراسم عقد یکی از مهم ترین مراسم هایی است که تا سال های سال خاطرات این مراسم در ذهن عروس و داماد می ماند. به همین خاطر، آقایان باید در هنگام انتخاب یک کت شلوار عقد و خرید کت شلوار دامادی به یک سری نکاتی توجه داشته باشند تا یک انتخاب درست و مناسبی داشته باشند.

زمانی که بحث شیرین ازدواج و مراسم های مربوط به آن می شود، خانم ها علاقه زیادی به انتخاب نوع لباس های خود دارند. اما شاید آقایان به کمترین چیزی که در مراسم عقد به آن توجه می کنند، نوع لباس و پوشش خودشان باشد. این یک اشتباه است که شاید در دنیای امروزه آقایان کمتر با این اشتباه مواجه می شوند، چرا که می دانند همان اندازه که لباس عروس خانم ها در مراسم عقد مهم است، لباس و کت شلوار عقد برای آقایان نیز اهمیت دارد.

به هر حال برای انتخاب کت شلوار عقد، باید یک سری ویژگی هایی را در نظر گرفت تا آقایان در کنار عروس خانم ها، استایل زیبایی داشته باشند. مخصوصا اگر عروس و داماد قصد گرفتن عکس و رفتن به آتلیه داشته باشند. در ادامه این مقاله قصد داریم یک راهنمای کلی در رابطه با خرید کت شلوار عقد از سرای پادشان آرسام را ارائه کنیم. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

کت شلوار مناسب مراسم عقد - سرای پادشاهان آرسام
کت شلوار مناسب مراسم عقد – سرای پادشاهان آرسام

انواع مراسم عقد و لباس های مخصوص به آن ها

قبل از اینکه بخواهیم در رابطه با ویژگی های کت و شلوار عقد صحبت کنیم، باید به این نکته اشاره کنیم که مراسم عقد به دو نوع مختلف تقسیم بندی می شود. اولین نوع، مربوط به برگزاری مراسم عقد به صورت جم و جور و در محضر است.

اما دومین نوعی که برای مراسم عقد وجود دارد، برگزاری جشن و مراسم در تالار و یا باغ است. نکته حائز اهمیتی که باید در نظر داشته باشید، این است که برای هر یک از مراسم های ذکر شده، نیاز است که افراد لباس مخصوص به آن مراسم را بپوشند.

کت شلوار عقد در محضر
کت شلوار عقد در محضر

کت شلوار عقد در محضر

شاید بسیار برای شما اتفاق افتاده باشد که در یکی از محضرهای شهر محل زندگی خود یک مراسم وجود داشته است و شما در آن مراسم شرکت کرده اید، اما دیده باشید که داماد هیچ استایل خاص و مناسبی را برای خود انتخاب نکرده باشد. این اتفاق به این دلیل رخ می دهد که داماد تصور می کند، مراسم عقد محضری زیاد هم رسمی نیست و می تواند طبق میل خود و به صورت روزمره لباس خود را انتخاب کند.

در صورتی که همانگونه که مراسم عقد در تالار و باغ اهمیت دارد، مراسم عقد در محضر نیز اهمیت دارد و آقایان باید به نوع پوشش خود در مراسم عقد محضری توجه داشته باشند. از جمله نکاتی که می توانند برای انتخاب یک کت شلوار عقد مناسب محضری به کار شما آیند، موارد زیر می باشند.

  • رنگ کت شلوار عقد محضری چگونه باید باشد؟

انتخاب رنگ آن هم در یک مراسمی، همچون مراسم عقد، بسیار سلیقه ای است. مخصوصا الان که بسیاری از رنگ ها و در طرح های مختلف در بازار موجود است. بنابراین، شما می توانید بر اساس سلیقه خود یکی رنگ کت شلوار را انتخاب کنید.

اما به هر حال می توان توصیه هایی را برای انتخاب یک رنگ مناسب برای کت شلوار عقد ارائه کرد. اگر قصد دارید که در مراسم عقد خود رسمی تر به نظر بیایید، می توانید از رنگ های تیره تر استفاده کنید. به طور مثال استفاده از کت شلوار سرمه ای با یک پیراهن سفید رنگ، زیبایی منحصر به فردی دارد.

اما به هر حال اگر دوست دارید، کمی در مراسم عقد خود صمیمیت بیشتری ایجاد کنید، می توانید از کت شلوارهایی با رنگ سرمه ای و یا رنگ های روشن تر مثل آبی روشن استفاده کنید.

  • کت شلوار عقد محضری طرح دار و یا بدون طرح؟

شاید بسیاری از آقایان علاقه مند به خریداری لباس های طرح دار باشند. معمولا طرح هایی که در کت شلوارهای مختلف به کار می روند شامل طرح راه راه و یا چهارخانه می باشد. شما می توانید از هر یک از این طرح ها استفاده کنید؛ اما بدانید که اگر یک کت شلوار طرح دار را انتخاب کردید، بهترین پیراهن برای ست کردن با آن کت شلوار، یک پیراهن ساده است. هرگز یک کت شلوار راه راه و یا چهارخانه را با یک پیراهن طرح دار ست نکنید!

  • کت شلوار شما نباید تنگ باشد!

خیلی از آقایان امروزی علاقه مند به استفاده از کت شلوارهای بسیار تنگ هستند؛ اما به هر حال هر مراسمی رسم و رسومات خاص خودش را دارد. برای اینکه در مراسم عقد، فردی متشخص به نظر برسید، بهتر است که از یک کت شلوار تنگ استفاده نکنید.

مطلب پیشنهادی:   گیره کراوات چیست؟ و بستن آن چقدر مهم است؟

از طرفی چون مراسم عقد شما در محضر است، باید یک لباس مناسب محضر را بپوشید. انتخاب یک کت شلوار تنگ، با قد شلوار کوتاه، زیاد هم مناسب یک محضر نیست!

کت شلوار عقد در تالارها
کت شلوار عقد در تالارها

کت شلوار عقد در تالارها

یکی دیگر از انواع مراسم های عقد، برگزاری این مراسم ها در تالارهای بزرگ و یا باغ تالارها می باشد. در این نوع مراسمات معمولا، جمعیت زیادتری از اقوام و دوستان و آشنایان حضور دارند. به همین خاطر لازم است که توجه بیشتری به پوشش و لباس عروس و داماد شود. یک سری نکاتی نیز برای انتخاب یک کت شلوار عقد تالاری مناسب وجود دارد که در ادامه به ذکر آن ها می پردازیم.

  • رنگ کت و شلوار عقد در تالار و یا باغ تالار

زمانی که بحث برگزاری مراسم عقد در تالار و باغ تالار می شود، شما باید توجه بیشتری نسبت به انتخاب نوع لباس خود کنید. بدیهی است که انتخاب رنگ، حتی برای کت شلوار عقد، یک انتخاب سلیقه ای است و نمی توان آقایان را ملزم کرد که در مراسم عقد خود فقط یک کت شلوار با یک رنگ خاص را انتخاب کنند.

بنابراین، شما می توانید هر رنگی که دوست دارید از رنگ روشن تا رنگ تیره را برای مراسم عقد خود انتخاب کنید و این بستگی به سلیقه شما و عروس خانم دارد!

  • کت شلوار طرح دار برای مراسم عقد مناسب است؟

مراسم عقدی که در تالار برگزار می شود، اهمیت بیشتری نسبت به مراسم عقدهایی دارد که در محضر برگزار می شود. بنابراین، بهتر است که کت شلوارهایی را انتخاب کنید که دارای طرح راه راه و یا چهارخانه نباشند. وجود طرح در کت شلوار، کمی کت شلوار را غیر رسمی نشان می دهد که این موضوع باعث می شود که شما در مراسم عقد خود، استایل مناسبی نداشته باشید.

کت شلوار عقد و ویژگی های آن
کت شلوار عقد و ویژگی های آن

به اکسسوری کت شلوار عقد دقت کنید!

اگرچه انتخاب رنگ، نوع پارچه و … برای داشتن یک انتخاب درست کت شلوار عقد بسیار حائز اهمیت است، اما این تمام موضوع نیست. شما باید برای داشتن یک استایل مناسب علاوه بر انتخاب نوع کت شلوار، به اکسسوری های کت شلوار هم دقت داشته باشید.
شما می توانید با انتخاب دکمه سر آستین مناسب، جلوه ویژه ای به استایل خود بدهید. از طرفی داشتن یک ساعت جذاب در کنار یک رنگ کت شلوار زیبا، جلوه ویژه ای را به استایل شما در مراسم عقد می دهد.

در انتخاب کت شلوار عقد به مناسبت ها توجه داشته باشید.

مناسبت های مختلفی در زمان های مختلف وجود دارند که ممکن است مراسم عقد شما در این مناسبت ها برگزار شود. بنابراین، یکی دیگر از ویژگی هایی که می تواند در انتخاب یک کت شلوار عقد مناسب مورد اهمیت واقع شود، مناسبت های مختلف است.

به طور مثال شاید بعضی از عروس و دامادها مراسم عقد خود را در ولنتاین برگزار کنند و علاقه مند باشند که مطابق همان مناسبت لباس خود را انتخاب کنند و این عروس و داماد یک لباس با رنگ قرمز را برای خود انتخاب می کنند.

کت شلوار خود را با عروس خانم ست کنید!

در آخرین کلام باید به شما بگوییم که هیچ چیز زیباتر از ست کردن لباس عروس و داماد با یکدیگر نیست. اگر علاقه مند هستید که مراسم عقد خود را در محضر برگزار کنید، می توانید از رنگ های مختلفی برای لباس عروس خانم استفاده کنید و این موضوع سبب می شود که کار شما برای ست کردن با عروس خانم ساده تر شود.

پس می توانید رنگ لباس عروس خانم را با رنگ لباس خود ست کنید. البته ست کردن لباس عروس و داماد به این منزله نیست که رنگ لباس عروس و داماد به طور کامل شبیه به هم باشند، بلکه انتخاب یک ترکیب رنگ زیبا بین لباس عروس و داماد، زیبایی خاص خودش را دارد.

5/5 - (1 امتیاز)

سرای پادشاهان آرسام ، ارائه دهنده خدمات دوخت و شخصی دوزی کت شوار با مرغوب ترین کیفیت

برای کسب اطلاعات تکمیلی و مشاوره با ما تماس بگیرید

تماس مستقیم با آرسام

شماره موبایل (تماس در ساعات غیر کاری و ایام تعطیل)

ساعت و روز های کاری

شنبه تا پنجشنبه - 9 صبح تا 7 عصر

آدرس مزون آرسام

تهران، شهرک غرب، بلوار دریا، خیابان موج، توحید چهارم غربی، پلاک 126

مقالات مرتبط

بیشتر بدانید و شیک پوش بمانید

مقالات مرتبط

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع

استفاده از سنجاق یقه متناسب با مدل کت شلوار

استفاده از سنجاق یقه متناسب با مدل کت شلوار

مقالات

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

کت و دامن زنانه

راهنمای خرید کت و دامن زنانه

مقالات

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

انتخاب ساعت متناسب با مدل کت شلوار

انتخاب ساعت متناسب با مدل کت شلوار

مقالات

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

برای ارتباط سریع از طریق شماره ذیل اقدام فرمایید

  • تلفن مزون : 02188080183
  • تلفن همراه : 09121715982