سرای پادشاهان آرسام 325
سرای پادشاهان آرسام 26
سرای پادشاهان آرسام 27
سرای پادشاهان آرسام 28
سرای پادشاهان آرسام 322
سرای پادشاهان آرسام 29
سرای پادشاهان آرسام 320
سرای پادشاهان آرسام 319
سرای پادشاهان آرسام 315
سرای پادشاهان آرسام 159

سفارش دوخت لباس عروس مدل ۲۰۲۲

یکی از مهمترین بخش های تدارکات به یاد ماندنی ترین شب زندگی انتخاب لباس عروس میباشد. شبی فراموش نشدنی که تا ابد در ذهن شما و همسرتان به یادگار باقی می ماند.

تاریخ نوشته

تاریخ نوشته

۲۲ آذر ۱۴۰۱

 

آخرین بروز رسانی

آخرین بروز رسانی

۲۸ بهمن ۱۴۰۱

 

نویسنده

نویسنده

سرای پادشاهان آرسام

 

دسته بندی

دسته بندی

مقالاتآموزش مد و پوشش خانم ها

سرای پادشاهان آرسام 26
سرای پادشاهان آرسام 27
سرای پادشاهان آرسام 28
سرای پادشاهان آرسام 323
سرای پادشاهان آرسام 322
سرای پادشاهان آرسام 29
سرای پادشاهان آرسام 43
سرای پادشاهان آرسام 43

سفارش دوخت لباس عروس مدل ۲۰۲۲

یکی از مهمترین بخش های تدارکات به یاد ماندنی ترین شب زندگی انتخاب لباس عروس میباشد. شبی فراموش نشدنی که تا ابد در ذهن شما و همسرتان به یادگار باقی می ماند.

لباس عروس تاریخچه طولانی را در برمی گیرد، تاریخچه ای که از ازدواج و مراسم عروسی کهن تر می باشد. هر لباسی که می پوشیم یک پیامی را منتقل می کند. لباس عروس جدا از پیامی که منتقل می کند، رویای اکثر بانوان می باشد و باید به گونه ای انتخاب و ست شود که در ذهن صاحب لباس بی همتا،بی نظیر و بی نقص به یاد بماند. توجه داشته باشید که همه نگاه ها به سوی عروس و لباس عروس میباشد. پس انتخاب لباس عروس رویایی خود را به ما بسپارید.
در ابتدا قصد داریم شما را با انواع مدل لباس عروس آشنا کنیم، سپس به چگونگی انتخاب رنگ و مدل آن می پردازیم.

لباس عروس جدید
لباس عروس جدید

انواع مدل لباس عروس

توصیه می شود که قبل از انتخاب مدل لباس عروس، حتما از شکل اندامی خود اعم از گلابی، ساعت شنی، سیب و مستطیلی آگاه شوید زیرا بر اساس این شکل های اندامی می توانید انتخاب دقیق و عالی بر اساس اندامتان داشته باشید.

• Ball_دامن پف دار

این مدل برای هر شکل اندامی مناسب است. اما برای افراد با شکل اندامی گلابی انتخاب بسیار مناسبی است. زیرا این مدل لباس عروس دارای دامن پف داری می باشد و بهترین حالت را به شکل اندامی گلابی می دهد. این مدل لباس عروس، به افراد لاغر اندام هرگز توصیه نمی شود. چرا که آن ها را لاغر و ریز تر نشان داده و لباس عروس روی تن به خوبی ظاهر نمی شود و جذابیت را از شما دور می کند.

انواع مدل لباس عروس
انواع مدل لباس عروس

• A-line

این مدل لباس عروس، ساده ترین در عین حال پرطرفدار ترین مدل لباس عروس میباشد. چرا که پف و برجستگی مدل قبلی را نداشته و برای همه شکل اندامی بسیار مناسب است. به دلیل اینکه ظاهر لباس شبیه کلمه A میباشد نام آن این چنین است.

• برش روی باسن

این مدل لباس عروس، مناسب خانم هایی است که خط کمر و شکم صاف را دارند. زیرا بالا تنه لباس تا روی باسن به بدن چسبیده و بعد از آن تا انتهای لباس به صورت چین دار شکل میگیرد. همچنین این مدل لباس عروس را Modified A-line نیز می نامند.

• ترومپت

اگر شکل اندامی شما گلابی یا سیب می باشد، این مدل لباس عروس را از ذهنتان بیرون کنید. زیرا این مدل لباس عروس باسن و پهلو های شما را کاملا نمایان می کند. این مدل نیز دارای بالاتنه تنگ تا زیر باسن، سپس دامنی آزاد و زیبا است. به همین دلیل این مدل لباس عروس، برای خانم هایی که کمر باریک دارند و شکل اندامی آنها ساعت شنی و یا لاغر اندام هستند، انتخاب بسیار مناسبی است. به صورت کلی ترومپت در سر تا سر نیم تنه قرار گرفته و حجم لباس عروس از وسط ران شروع می شود. استایلی که این لباس عروس به جای میگذارد، برای خانم هایی که باسن پر تری دارن بسیار مناسب است.

• ماهی

بهترین انتخاب برای خانم هایی که شکل اندامی ساعت شنی دارند این مدل لباس عروس میباشد و آن را mermaid نیز می نامند. به هیچ عنوان لباس عروس مدل ماهی برای افرادی که به اصطلاح اندام پر دارند توصیه نمیشود. چرا که طرح این مدل لباس عروس روی اندام آنها به خوبی نمیشیند و جلوه زیبایی ندارد.

• Tea-length_کوتاه

مدل بسیار شیک و جذابی از لباس عروس می باشد که برای مراسم های فوق خاص و رسمی تر استفاده می شود. بالا تنه این مدل لباس عروس به هرگونه ای می تواند باشد اما دامن آن باید کاملا کوتاه باشد و همین امر این مدل را شیک و بی نظیر کرده است.

• جواهر

یکی از زیبا ترین مدل های لباس عروس،جواهر می باشد. همچنین ما به خانم هایی که نیم تنه کوچکی دارند، لباس عروس جواهر را پیشنهاد میکنیم. این مدل لباس عروس نگین دار بوده و دارای یقه گرد و پایه یقه گرد میباشد.

• غلاف

این مدل لباس عروس برای خانم هایی که اندام لاغر و قد بلندی دارند بسیار ایده آل است. زیرا ساختار آن از بالای لباس به سمت پایین صاف میباشد. اگر چه طرفدار زیادی ندارد اما به این معنی نیست که از زیبایی آن کاسته میشود.
به این نکته باید توجه داشته باشید که اجزای لباس عروس هستند که آن را منحصر به فرد میکنند. بنابراین مهمترین قسمت لباس عروس، یقه آن میباشد. زیرا اولین قسمتی از لباس عروس است که به چشم می آید.

انواع یقه مدل لباس عروس
انواع یقه مدل لباس عروس

انواع یقه لباس عروس

• نامتقارن

لباس عروس نامتقارن، بندی روی شانه دارد و روی خط نیم تنه پوشیده میشود. این مدل برای خانم هایی مناسب است که دوست دارند کمی شانه خود را کشیده تر نشان دهند.

مطلب پیشنهادی:   10 نکته مهم اصول پوشیدن کت و شلوار برای آقایان

• گردن قایق

به این مدل لباس عروس،باتو نیز میگویند. طرح این مدل یقه در یک خط مستقیم بریده میشود یعنی از شانه تا شانه و از استخوان ترقوه قرار میگیرد. اگر به دنبال یقه ای ساده در عین حال شیک برای لباس عروس خود هستید، گردن قایق گزینه خوبی برای انتخاب است.

• هالتر

لباس عروس هالتر برای خانم هایی است که میخواهند لباس کاملا روی تنشان بنشیند. این لباس عروس زیبا، دارای برشی صاف در جلوی شانه و پایه یقه گرد میباشد و بند ها به دور گردن بسته میشوند و پشت لباس بدون بند به نظر میرسد.

• گردن بلند

این مدل یقه لباس عروس، جلوه ساده اما جذاب را دارا است و گردن را به صورت کامل میپوشاند. به دلیل اینکه این مدل یقه کاملا ساده است، تفاوت چندانی ندارد که آستین این مدل لباس عروس بلند یا کوتاه باشد.

• ملکه آن_Queen Anne

لباس عروس ملکه آن، دارای یک یقه بلند در پشت و یک یقه ساده در جلو میباشد. گزینه ای شیک و مناسب برای خانم هایی که به دنبال لباس عروس متوسط میباشند است.

• اسکوپ

اصطلاح یقه اسکوپ به این معناست که مدل یقه U شکل است و تقریبا برای همه خانم ها ایده آل میباشد. اسکوپ را میتوان به صورت سنتی و در سطوح مختلف برش داد و برای کسانی که لباسی با بند میپوشند، شکل بسیار زیبایی است.

• مربع

خانم هایی که به دنبال لباس عروس رومانتیک و جذاب هستند، میتوانند لباس عروس با یقه مربع را انتخاب کنند چرا که گزینه ای عالی است. این مدل یقه دارای اندام مستقیم به همراه آستین یا بند میباشد که زاویه ۹۰ درجه ایجاد میکند.

• V-neck_ وی شکل

همانند نامی که این مدل دارد، شکل یقه مثل V میباشد و ساده ترین نوع یقه لباس عروس و سایر لباس های شب بانوان می باشد.

• صاف از وسط

این مدل یقه مناسب خانم هایی است که خواهان یک لباس عروس بدون بند هستند و یقه این مدل کاملا صاف میباشد و ظاهری شکیل و زیبا را به جای می گذارد.

یکی از بزرگ ترین مشکلات خانم های سایز بزرگ پیدا کردن لباس عروس مناسب و مدل دلخواه می باشد.
لازم به ذکر است به غیر از مدل های لباس عروسی که در بالا به ممنوعیت انتخاب آن اشاره شده، دیگر جای نگرانی نیست. چرا که خانم های سایز بزرگ می توانند بیشتر مدل ها را انتخاب کرده و لباس عروس رویا های خود را بپوشند.

انواع آستین لباس عروس

در دهه های گذشته، توجه طراحان به آستین از اهمیت زیادی برخوردار بود. چرا که آستین ها می توانند یک لباس را بسازند و یا بشکنند.

• آستین ۴/۳

کلاسیک ترین یا به عبارتی جاودانه ترین آستین، مدل ۴/۳ میباشد. در این مدل آستین، در وسط آرنج و مچ قرار می گیرد.

• آستین کلاهی

این مدل آستین، نوعی افزودنی به لباس عروس بدون آستین با آستین های کوتاه تر و سبک می باشد.

• آستین بلند

برای خانم هایی که به دنبال سادگی، عفت کامل و وقار هستند، این مدل آستین را به شدت پیشنهاد می کنیم. لباس عروسی که آستین بلند داشته باشد بسیار جذاب به چشم می آید. این مدل آستین به صورت تمام قد است که تا مچ کشیده می شود.

• آستین کوتاه

یک لباس عروس آستین کوتاه، دارای آستین کوتاه و کوچکی است که روی دو سر بازو قرار میگیرد. اما به سادگی یک لباس عروس آستین بلند نمی باشد.

انواع مدل کمر لباس عروس

خط کمر نامتقارن در لباس عروس به گونه ای دوخته می شود که درز یک طرف، نسبت به درز طرف دیگر بالاتر قرار گیرد. خط کمر متقارن دقیقا برعکس نامتقارن می باشد و درز ها در هر دو طرف در یک راستا قرار گرفته و دوخته می شوند.

• کمر باسکی

در انتخاب و دوخت لباس عروس، معمولا خانم هایی به دنبال لباس عروس کمر باسکی می روند، که لاغر اندام هستند. کمر باسکی در لباس عروس به گونه ای دوخته می شود که زیر خط کمر طبیعی قرار گیرد و یک شکل V را در جلوی لباس عروس ایجاد کند.

• باسکی وارونه

این مدل کمر، دقیقا برعکس باسکی عمل میکند. به طوری که اگر در لباس عروس کمر باسکی، شکل V ایجاد شده در جلوی لباس، به سمت پایین باشد، در باسکی وارونه شکل V ایجاد شده به سمت نیم تنه بالا و معمولا در نزدیکی خط سینه، قرار میگیرد. این مدل کمر در لباس عروس بیشتر به شکل امپراتوری شبیه است.

• Drop_رها

بهترین گزینه برای خانم هایی که شکل اندامی ساعت شنی دارند Drop می باشد. در مدل رها، قسمت پایین کمر، دارای بدنه ای است که به قسمت میانی باسن می رسد و شکلی جذاب به لباس عروس می دهد.

• کمر امپراتوری

در لباس عروس، کمر امپراتوری دارای درزی است که به قسمتی که خط شکم به شکم می رسد، برخورد کرده و بقیه لباس به سمت پاچه میرود. لباس عروس کمر امپراتوری، گزینه ای عالی برای خانم هایی میباشد که خط کمر نامشخص و باسن بزرگ دارند.

• کمر طبیعی

همانطور که از نام این مدل کمر لباس عروس مشخص است، یکی از خوش فرم ترین و رایج ترین گزینه ها است. کمر طبیعی، در بسیاری از مدل های مختلف لباس عروس و اکثر شکل های اندامی رایج است و ظاهر لباس عروس زیبایی را به جای می گذارد.
سوالی که در ذهن بیشتر خانم ها وجود دارد، این است که کدام بهترین و پرطرفدار ترین مدل لباس عروس کدام مدل می باشد. بنا بر سفارش ها و بررسی مدل های ترند شده در پنج سال اخیر، مدل های لباس عروس ماهی و ترومپت جزو این پرطرفدار ترین مدل های لباس عروس هستند.

سفارش خرید و دوخت لباس عروس در سرای پادشاهان آرسام

سرای پادشاهان آرسام در هر زمان برای مشاوره در انتخاب و دوخت لباس عروس شما آماده است.
چرا که طراحان و خیاطان مجرب در زمینه طراحی و دوخت لباس عروس را با هدف بهبود فرایند انتخاب لباس عروس و کمک به زوج های عزیز در بهترین شب زندگی خود، گرد هم آورده است.

امتیازدهی

سرای پادشاهان آرسام ، ارائه دهنده خدمات دوخت و شخصی دوزی کت شوار با مرغوب ترین کیفیت

برای کسب اطلاعات تکمیلی و مشاوره با ما تماس بگیرید

تماس مستقیم با آرسام

شماره موبایل (تماس در ساعات غیر کاری و ایام تعطیل)

ساعت و روز های کاری

شنبه تا پنجشنبه - 9 صبح تا 7 عصر

آدرس مزون آرسام

تهران، شهرک غرب، بلوار دریا، خیابان موج، توحید چهارم غربی، پلاک 126

مقالات مرتبط

بیشتر بدانید و شیک پوش بمانید

مقالات مرتبط

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع

استفاده از سنجاق یقه متناسب با مدل کت شلوار

استفاده از سنجاق یقه متناسب با مدل کت شلوار

مقالات

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

کت و دامن زنانه

راهنمای خرید کت و دامن زنانه

مقالات

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

انتخاب ساعت متناسب با مدل کت شلوار

انتخاب ساعت متناسب با مدل کت شلوار

مقالات

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

برای ارتباط سریع از طریق شماره ذیل اقدام فرمایید

  • تلفن مزون : 02188080183
  • تلفن همراه : 09121715982