سرای پادشاهان آرسام 325
سرای پادشاهان آرسام 26
سرای پادشاهان آرسام 27
سرای پادشاهان آرسام 28
سرای پادشاهان آرسام 322
سرای پادشاهان آرسام 29
سرای پادشاهان آرسام 320
سرای پادشاهان آرسام 319
سرای پادشاهان آرسام 315
سرای پادشاهان آرسام 159

قیمت کت شلوار و ۶ عامل موثر بر آن

قیمت کت شلوار مردانه میتواند یکی از موارد مهم و تاثیر گذار بر خرید کت شلوار باشد.قیمت بسیار مناسب، برای ما آقایان بسیار لذت بخش است؛ اما به هر حال باید عوامل موثر در تعیین قیمت کت شلوار را در نظر داشت. نوع پارچه به کار رفته در کت شلوار، نوع دوخت، نوع متریال و ... از جمله مواردی هستند که در قیمت تمام شده یک کت شلوار بسیار موثر می باشند.

تاریخ نوشته

تاریخ نوشته

۲۴ مرداد ۱۴۰۰

 

آخرین بروز رسانی

آخرین بروز رسانی

۲۸ بهمن ۱۴۰۱

 

نویسنده

نویسنده

سرای پادشاهان آرسام

 

دسته بندی

دسته بندی

آموزش مد و پوشش آقایانمقالات

سرای پادشاهان آرسام 26
سرای پادشاهان آرسام 27
سرای پادشاهان آرسام 28
سرای پادشاهان آرسام 323
سرای پادشاهان آرسام 322
سرای پادشاهان آرسام 29
سرای پادشاهان آرسام 43
سرای پادشاهان آرسام 43

قیمت کت شلوار و ۶ عامل موثر بر آن

قیمت کت شلوار مردانه میتواند یکی از موارد مهم و تاثیر گذار بر خرید کت شلوار باشد.قیمت بسیار مناسب، برای ما آقایان بسیار لذت بخش است؛ اما به هر حال باید عوامل موثر در تعیین قیمت کت شلوار را در نظر داشت. نوع پارچه به کار رفته در کت شلوار، نوع دوخت، نوع متریال و … از جمله مواردی هستند که در قیمت تمام شده یک کت شلوار بسیار موثر می باشند.

در حال حاضر، با توجه به افزایش قیمت دلار و جنس های موجود در بازار، قیمت کت شلوار در بازار به طور فزاینده ای بالا رفته است. به همین خاطر بسیاری از افراد و مخصوصا آقایان به دنبال این هستند که یک کت شلواری را خریداری کنند که هم از لحاظ جنس و کیفیت پارچه راضی کننده باشد، هم قیمت مقرون به صرفه ای داشته باشد؛ اما عوامل موثر در تعیین قیمت کت شلوار چیست؟ آیا می توان با یک قیمت تمام شده بسیار پایین یک کت شلوار با کیفیت خریداری کرد؟ در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا شما را عوامل موثر در تعیین قیمت کت شلوار آشنا کنیم.

قیمت کت شلوار - سرای پادشاهان آرسام
قیمت کت شلوار – سرای پادشاهان آرسام

عوامل موثر در تعیین قیمت کت شلوار چیست؟

خرید کت شلوار آقایان، سختی خاص خودش را دارد. توجه به جنس، نوع دوخت، نوع برند و … از جمله مواردی است که باید در هنگام خرید کت شلوار برای آقایان مد نظر قرار بگیرد. شاید برای شما هم پیش آمده باشید که بخواهید یک کت شلوار را خریداری کنید؛ اما ندانید که چرا قیمت کت شلوار مد نظر شما آنقدر بالا است؟ به هر حال باید به این موضوع اشاره کنیم که عوامل موثر در تعیین قیمت کت شلوار گاهی منطقی و گاهی غیر منطقی هستند. بنابراین، در ادامه این مقاله قصد داریم در سرای پادشاهان آرسام به شما عوامل موثر در تعیین قیمت کت شلوار را معرفی کنیم.

۱- جنس پارچه به کار رفته در کت شلوار

اولین عاملی که در قیمت کت شلوار تاثیر گذار است، پارچه به کار رفته در کت شلوار است. در واقع، کت شلوارهای موجود در بازار در جنس های مختلفی دوخته شده اند؛ اما همه آن ها کیفیت یکسانی ندارند. طبیعی است که اگر به دنبال کیفیت بالاتر پارچه باشید، باید قیمت بالاتری را نیز برای خرید کت شلوار پرداخت کنید.

کت شلوارهای نخی معمولا قیمت مناسب تری نسبت به کت شلوارهای پشمی دارند. از طرفی گران ترین کت شلوارهای موجود در بازار، کت شلوارهای ابریشمی هستند که معمولا از پارچه ابریشم برای دوخت کت شلوار های بسیار خاص و گران قیمت استفاده می شود.

البته پارچه دیگری نیز به نام لینن نیز وجود دارد که در دوخت کت شلوار آقایان مورد استفاده قرار می گیرد که به نسبت قیمت مناسبی دارد؛ اما کت شلوارهای نخی قیمت مناسب تری نسبت به بقیه کت شلوارها دارند و از طرفی کیفیت آن ها نیز تا حد زیادی خوب و مناسب است.

۲- نوع دوخت کت شلوار

یکی دیگر از عوامل موثر در تعیین قیمت کت شلوار، نوع دوخت کت شلوار است. طبیعی است که هر چه نوع دوخت کت شلوار بهتر و تمیزتر باشد، قیمت کت شلوار نیز بالاتر می رود. بنابراین، اگر تصور می کنید که قیمت کت شلوار مد نظر شما به صورت غیر منطقی بالا است، می توانید به نوع دوخت کت شلوار مد نظر خود دقت کنید. اگر نوع دوخت کت شلوارها بسیار تمیز باشد، طبیعی است که قیمت کت شلوارها نیز بالاتر می رود.

جالب است که بدانید بعضی از کت شلوارها در جهان، دوخت دست دارند. در واقع، یک خیاط به صورت کاملا دستی کت شلوار را دوخته است. این نوع کت شلوارها قیمت بسیار بالایی دارند و بیشتر مخصوص اشراف و اشراف زادگان هستند!

قیمت خرید کت شلوار مردانه
قیمت خرید کت شلوار مردانه

۳- ترند بودن یا ترند نبودن؛ مسئله این است!

به هر حال از هر چیزی که بگذریم، نمی توان از مد بودن یا نبودن یک کت شلوار بگذریم. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که دو کت شلوار با جنس یک پارچه مشابه را دیده باشید؛ اما یکی از آن کت شلوارها قیمت بسیار بالاتری نسبت به آن یکی داشته باشد. قطعا این موضوع شما را تعجب زده خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی:   پارچه ی کتان چیست؟ کاربرد و ویژگی های آن 

اما دلیل قیمت متفاوت بین این دو کت شلوار چیست؟ این موضوع به نوع دوخت و مدل کت شلوار بستگی دارد. همه ما می دانیم که اگر پوشاکی جدیدا به بازار وارد شده باشد، قیمت گران تری نسبت به پوشاک قدیمی تر دارد. دلیل تفاوت قیمت بعضی از کت شلوارها حتی با جنس مشابه به دلیل این امر است.

بنابراین، ترند بودن یا نبودن یک کت شلوار در هر سال، می تواند جزء عوامل موثر در تعیین قیمت کت شلوار به شمار رود.

۴- متریال به کار رفته در دوخت کت شلوار

شاید برای شما جالب باشد که بدانید حتی جزئیات یک کت شلوار نیز در قیمت کت شلوار تاثیرگذار می باشند. به طور مثال نوع دکمه به کار رفته در کت شلوار، نوع نخ به کار رفته و … از جمله مواردی هستند که درکت شلوارها خودنمایی می کنند و در قیمت نهایی کت شلوار نیز موثر هستند.

بسیاری از کت شلوارهای موجود در بازار متریال مناسبی ندارند و همین اتفاق باعث می شود که پس از مدت زمان کوتاهی و یا بعد از چند بار شستن، کیفیت اولیه خود را از دست بدهند. به طور مثال یکی از مهم ترین جزئیاتی که ممکن است یک کت شلوار معمولی را به یک کت شلوار گران قیمت تبدیل کند، نوع دکمه به کار رفته در آن است.

جالب است که بدانید گران ترین کت شلوارهای دنیا، کت شلوارهایی هستند که دکمه های آن ها از الماس یا طلا ساخته شده باشد. البته این موضوع در کشور ایران باب نشده است و کمترین کت شلواری در ایران پیدا می شود که دارای دکمه های طلایی یا الماسی باشد!

 کت و شلوار ارزان
کت و شلوار ارزان

۵- زیبایی کت شلوار؛ یکی از عوامل موثر در تعیین قیمت کت شلوار

اگرچه که موضوع زیبایی کت شلوار، زیاد هم جزء عوامل موثر در تعیین قیمت کت شلوار منطقی نیست؛ اما به هر حال نباید از تاثیر آن در قیمت کت شلوارهای مردانه غافل شد. بسیاری از کت شلوارهای مردانه دارای کیفیت مناسبی هستند؛ اما متاسفانه زیبایی خاصی ندارند. به همین خاطر قیمت آن ها پایین است؛ اما ممکن است یک کت شلوار با همان جنس پارچه با زیبایی و دقت بیشتری دوخته شده باشد، به همین خاطر قیمت آن هم بالاتر است.

به هر حال یکی از عوامل موثر در تعیین قیمت کت شلوار در قیمت کت شلوار، زیبایی و منحصر به فرد بودن آن است.

۶- برند کت شلوار چیست؟

بسیاری از کت شلوارهای موجود در بازار دارای برند خاصی هستند و به همین خاطر قیمت بالاتری نسبت به دیگر کت شلوارها دارند. طبیعی است که اگر علاقه مند به خرید کت شلوار با برند خاصی هستید، باید قیمت بیشتری را بپردازید.

البته نباید از این موضوع غافل شد که معروف شدن یک برند به کیفیت آن برند نیز بستگی دارد. در واقع، معمولا برندهای مطرح کت شلوار در کشور مانند سرای پادشاهان آرسام، کیفیت خود را فدای قیمت نمی کنند و با توجه به متریال های به کار رفته عالی و نوع دوخت و نوع پارچه، قیمتی را به خریدار عرضه می کنند که هم مناسب باشد؛ هم خریدار از پس پرداخت آن بربیاید.

به عنوان مثال برند های سرای پادشاهان آرسام ، هاکوپیان و گراد از برند های خوشش نام و معروف در زمینه شخصی دوزی کت شلوار هستند.

 قیمت کت و شلوار جدید

قدیمی ها گفته اند هر ارزانی بی حکمت نیست!

گاهی اوقات پیش می آید که ما انسان ها به دنبال ارزانی باشیم و بخواهیم محصولی را خریداری کنیم که از لحاظ قیمت بسیار مقرون به صرفه باشد؛ اما این موضوع همیشه هم به نفع ما نیست. از قدیم الایام گفته اند که هر ارزانی بی حکمت نیست. اگر فکر می کنید که یک کت شلوار ارزان بسیار بهتر است که یک کت شلوار گران قیمت است، سخت در اشتباه هستید.

به هر حال نوع دوخت و مخصوصا نوع جنس پارچه از جمله عوامل بسیار مهمی هستند که در قیمت یک کت شلوار تاثیر به سزایی دارند. بنابراین، اگر به دنبال یک کت شلوار ارزان هستید، بدانید که کیفیت خوبی را خریداری نمی کنید و فقط یک کت شلوار بی کیفیت؛ اما ارزان خریداری کرده اید.

ما در سرای پادشاهان آرسام همواره سعی کرده ایم که مشتری خود را از خود راضی نگه داریم و با ارائه یک قیمت مناسب در برابر کیفیت بسیار عالی، پوشاکی را به آقایان عرضه می کنیم که آقایان بتوانند سال های سال از آن استفاده کنند و از سرای پادشاهان آرسام و خرید خود راضی باشند. نوع دوخت، نوع پارچه به کار رفته، نوع متریال استفاده شده در کت شلوار مانند دکمه ها و حتی نخ دوخت از جمله مواردی هستند که در هنگام دوخت کت شلوار در سرای پادشاهان آرسام مورد توجه قرار می گیرند.

5/5 - (4 امتیاز)

سرای پادشاهان آرسام ، ارائه دهنده خدمات دوخت و شخصی دوزی کت شوار با مرغوب ترین کیفیت

برای کسب اطلاعات تکمیلی و مشاوره با ما تماس بگیرید

تماس مستقیم با آرسام

شماره موبایل (تماس در ساعات غیر کاری و ایام تعطیل)

ساعت و روز های کاری

شنبه تا پنجشنبه - 9 صبح تا 7 عصر

آدرس مزون آرسام

تهران، شهرک غرب، بلوار دریا، خیابان موج، توحید چهارم غربی، پلاک 126

مقالات مرتبط

بیشتر بدانید و شیک پوش بمانید

مقالات مرتبط

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع

استفاده از سنجاق یقه متناسب با مدل کت شلوار

استفاده از سنجاق یقه متناسب با مدل کت شلوار

مقالات

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

کت و دامن زنانه

راهنمای خرید کت و دامن زنانه

مقالات

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

انتخاب ساعت متناسب با مدل کت شلوار

انتخاب ساعت متناسب با مدل کت شلوار

مقالات

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

برای ارتباط سریع از طریق شماره ذیل اقدام فرمایید

  • تلفن مزون : 02188080183
  • تلفن همراه : 09121715982