سرای پادشاهان آرسام 325
سرای پادشاهان آرسام 26
سرای پادشاهان آرسام 27
سرای پادشاهان آرسام 28
سرای پادشاهان آرسام 322
سرای پادشاهان آرسام 29
سرای پادشاهان آرسام 320
سرای پادشاهان آرسام 319
سرای پادشاهان آرسام 315
سرای پادشاهان آرسام 159

کت شلوار دیپلمات و ویژگی های آن

تاریخ نوشته

تاریخ نوشته

۹ مرداد ۱۴۰۰

 

آخرین بروز رسانی

آخرین بروز رسانی

۲۸ بهمن ۱۴۰۱

 

نویسنده

نویسنده

سرای پادشاهان آرسام

 

دسته بندی

دسته بندی

آموزش مد و پوشش آقایانمقالات

سرای پادشاهان آرسام 26
سرای پادشاهان آرسام 27
سرای پادشاهان آرسام 28
سرای پادشاهان آرسام 323
سرای پادشاهان آرسام 322
سرای پادشاهان آرسام 29
سرای پادشاهان آرسام 43
سرای پادشاهان آرسام 43

کت شلوار دیپلمات و ویژگی های آن

کت شلوار دیپلمات یکی از انواع کت شلوارهای موجود است که در بازار ایران وجود دارد؛ اما برای خرید کت شلوار دیپلمات باید به یک سری ویژگی ها دقت داشت. نوع رنگ، نوع پارچه، نوع برش و دوخت کت شلوار و ست کردن اکسسوری ها و پیراهن، از جمله مواردی است که باید در هنگام یک خرید کت شلوار دیپلمات به آن دقت داشت.

سرای پادشاهان آرسام با توانایی دوخت کت شلوار و انواع آن در هر رنگ و مدلی به صورت شخصی دوزی کت شلوار میتوانید بهترین کت شلوار را برای شما فراهم کند.

کت شلوار دیپلمات چه ویژگی هایی دارد؟

خرید یک کت شلوار آن هم برای آقایان سیاسی کار آسانی نیست؛ چرا که کت شلوار افراد سیاسی باید دارای یک سری ویژگی های خاصی باشد تا از همه نظر فرد سیاسی را با اقتدار جلوه دهد. به همین خاطر است که نگاه دقیق به جزئیات کت شلوار دیپلمات نقش به سزایی در انتخاب یک کت شلوار دیپلمات مناسب دارد.

سرای پادشاهان آرسام سعی دارد که با ذکر ویژگی های کت و شلوار دیپلمات، شما را با این نوع کت و شلوار آشنا کند تا اگر قصد خرید این نوع کت و شلوار را دارید، بتوانید انتخاب درست و دقیق تری داشته باشید.

هر کت و شلواری مناسب آقایان سیاسی نیست!

زمانی که بحث دیپلمات و پوشش آقایان سیاسی پیش می آید، اولین چیزی که شاید به ذهن بعضی از افراد خطور کند این است که مگر کت و شلوارهای آقایان سیاسی باید چگونه باشد؟ اصلا کت و شلوارهای افراد سیاسی چه تفاوتی با دیگر کت و شلوارها دارد؟ در پاسخ به این باورها، باید عرض کنیم که کت و شلوار افراد سیاسی باید دارای ویژگی های خاصی باشند؛ چرا که این آقایان در جلسات مهمی حتی در سطح های خارجی شرکت می کنند.

بدیهی است که داشتن یک پوشش مناسب برای افراد سیاسی نشان دهنده اقتدار، نوع رفتار، نوع فرهنگ یک جامعه و هزاران موارد دیگر است. به همین خاطر است که می گوییم پوشش آقایان سیاسی بسیار مهم تر از پوشش افراد عادی جامعه است.

به هر حال کت شلوار دیپلمات مردانه باید دارای ویژگی های خاصی باشد که فرد سیاسی پس از پوشیدن آن، بتواند در جلسات مهم سیاسی، حتی در سطح بین الملل شرکت کند. توجه به رنگ، نوع دوخت، نوع پارچه، نوع قرار گرفتن دکمه ها و … از جمله نکاتی است که باید در هنگام خرید یک کت شلوار دیپلمات به آن ها دقت کرد.

ویژگی های کت شلوار دیپلمات

همانطور که اشاره شد، هر کت و شلواری مناسب افراد سیاسی با سمت های سیاسی و مهم در جامعه نیست. این افراد باید یک پوشش رسمی با ویژگی های خاصی داشته باشند تا از هر نظر عالی به نظر برسند. به همین خاطر باید به ویژگی های کت شلوار دیپلمات توجه اساسی داشت. در ادامه به نکاتی که باید در هنگام خرید و یا پوشیدن یک کت شلوار دیپلمات مردانه توجه داشت، اشاره می کنیم.

توجه به رنگ کت شلوار دیپلمات؛ از مهم ترین نکات

شاید برای بعضی از افراد نوع رنگ به کار رفته در یک کت و شلوار اهمیت چندانی نداشته باشد. البته بدیهی است که انتخاب رنگ برای کت و شلوارهای روزمره آن چنان هم نیازی به دقت ندارد؛ اما کت شلوارهای دیپلمات از آن دسته از کت و شلوارهایی هستند که باید دارای رنگ های مناسب و خاص باشند.

رنگ هایی که می توانند در یک کت شلوار افراد دیپلمات به کار روند، رنگ های تیره مانند سرمه ای، مشکی و یا قهوه ای هستند. در واقع، همانطور که می دانید کت و شلوارهای تیره رنگ جزء کت و شلوارهای رسمی تر به حساب می آیند؛ اما کت و شلوارهای رنگ روشن بیشتر برای کاربردهای روزمره مورد استفاده قرار می گیرند.

بیشتر افراد سیاسی علاقه مند هستند که کت و شلوارهایی با رنگ های تیره مانند سرمه ای، مشکلی و یا قهوه ای را انتخاب کنند؛ اما به نظر می رسد که بهترین رنگ برای کت و شلوارهای دیپلمات، رنگ سرمه ای باشد. رنگ سرمه ای نظم خاصی به استایل یک فرد سیاسی می دهد و به همین خاطر باعث می شود که فرد سیاسی با یک اقتدار بیشتری در جلسات مهم و بین المللی حضور پیدا کند.

مطلب پیشنهادی:   7 اصول انتخاب کراوات | راهنمای انتخاب کراوات مناسب شما
رنگ کت شلوار دیپلمات
رنگ کت شلوار دیپلمات

نوع قرار گرفتن دکمه در کت دیپلمات مردانه

نوع قرار گرفتن دکمه یکی از مواردی است که بسیار در کت و شلوارها جلوه زیادی ایجاد می کند. البته به غیر از بحث زیبایی، نوع قرار گرفتن دکمه ها در کت و شلوار، نشان دهنده میزان رسمی بودن و یا غیر رسمی بودن یک کت و شلوار است.

در واقع، به طور کلی دو نوع قرار گرفتن دکمه در کت های مردانه وجود دارد. اولین موردی که از سال های دور به همراه کت و شلوارهای مردانه بوده است، قرار گرفتن دکمه های کت به صورت وسط است. در واقع، در این کت ها، دکمه ها به صورت یک ردیف دقیقا در وسط کت ها قرار می گیرند.

اما نوع دیگری که برای قرار گرفتن دکمه ها در کت های مردانه وجود دارد، قرار گرفتن دکمه ها به صورت یک طرفه است. در واقع، این دکمه ها در کنار کت قرار می گیرند و به صورت یک طرفه بسته می شوند.

اما سوال مهمی که شاید برای خریداران کت شلوار دیپلمات پیش بیاید این است کدام نوع کت شلوار برای یک فرد سیاسی مناسب است؟ کت شلوارهایی با دکمه های وسط یا کت و شلوارهایی با دکمه های یک طرفه؟

به طور کلی، کت هایی که دارای دکمه های وسط می باشند، رسمیت بیشتری دارند؛ اما کت و شلوارهای دکمه یک طرفه زیاد هم رسمی نیستند. به همین خاطر بهترین انتخاب برای نوع دکمه در کت های افراد دیپلمات، کت هایی با دکمه های وسط می باشند.

نوع برش کت و شلوارهای دیپلمات چگونه است؟

نوع برش نیز اهمیت زیادی در رسمی بودن و یا غیر رسمی بودن یک کت شلوار دارد. نوع برش کت شلوارهای دیپلمات نباید تنگ باشد؛ اما به هر حال گشاد بودن یک کت شلوار دیپلمات زیبایی آن چنانی ندارد.

بهتر است که کت شلوارهای دیپلمات دارای برشی آزاد؛ اما متناسب با فرد دیپلمات باشد تا جلوه زیبایی به استایل فرد سیاسی بدهد. بنابراین، اگر قصد خرید کت شلوار دیپلمات از سرای پادشان آرسام را دارید، بهتر است که کت و شلوارهایی را انتخاب کنید که دارای برش های آزادتری باشند.

کت شلوار افراد سیاسی

انتخاب پیراهن مناسب با کت و شلوار دیپلمات

از بحث مهم ویژگی های یک کت شلوار دیپلمات که بگذریم باید به بخش اصلی انتخاب یک پیراهن برای کت شلوار دیپلمات بپردازیم. اولین ویژگی که باید در انتخاب پیراهن مناسب با کت شلوار دیپلمات به آن دقت شود، رنگ پیراهن است. همانطور که ذکر کردیم، کت شلوارهای دیپلمات باید دارای رنگ های تیره، مانند رنگ سرمه ای باشند. به همین خاطر انتخاب رنگ های جیغ و بسیار شاد اصلا مناسب کت شلوار دیپلمات نیست!

بهترین انتخاب پیراهن برای کت شلوارهای دیپلمات آن هم با رنگ تیره، انتخاب یک پیراهن با رنگ سفید و یا رنگ آبی روشن است. حتما ترکیب رنگ سرمه ای با رنگ آبی روشن و یا سفید را دیده اید. این ترکیب رنگ در کت شلوارهای دیپلمات بسیار دیده می شوند.

همچنین، اگر علاقه مند به انتخاب پیراهن با یقه های بسته هستید، می توانید پیراهن هایی را انتخاب کنید که یقه دیپلمات داشته باشند. انتخاب یک پیراهن دیپلمات سفید رنگ به همراه یک کت و شلوار سرمه ای، یکی از بهترین گزینه ها برای افراد سیاسی است.

چه اکسسوری هایی با کت و شلوار دیپلمات ست می شوند؟

زمانی که از موضوعات پیراهن و نوع کت شلوار دیپلمات بگذریم؛ باید به سراغ اکسسوری های کت شلوار دیپلمات برویم. چه اکسسوری هایی با کت شلوار دیپلمات ست می شوند؟

اکسسوری کت و شلوار دیپلمات

  • کمربند: یکی از مهم ترین اکسسوری هایی که با کت شلوارهای افراد دیپلمات ست می شود، کمربند شلوار است. کمربندها انواع مختلفی دارند؛ اما بهترین انتخاب برای کمربند کت شلوار دیپلمات، انتخاب یک کمربند چرمی، با رنگ تیره است.

 

  • کیف دیپلمات ها: بدیهی است که بسیاری از افراد سیاسی برای به همراه بردن یک سری مدارک، می بایست که یک کیف همراه خود داشته باشند؛ اما کیف دیپلمات ها باید ویژگی های خاصی داشته باشد. بهترین گزینه برای کیف دیپلمات ها، انتخاب یک کیف چرمی است. البته توجه به رنگ کیف چرمی هم بسیار مهم است. شما می توانید یک کیف قهوه ای تیره، خردلی و یا مشکلی را با یک کت شلوار دیپلمات با رنگ تیره ست کنید.

 

  • ساعت در کت و شلوار دیپلمات: ساعت یکی از زیباترین اکسسوری هایی است که در استایل افراد سیاسی جلوه ویژه ای دارد. اگر از کت شلوارهای تیره استفاده می کنید، می توانید ساعت هایی با ترکیب رنگ مشکی یا سرمه ای و طلایی استفاده کنید. این ترکیب رنگ زیبایی خاصی را به استایل یک فرد سیاسی می بخشد.
5/5 - (1 امتیاز)

سرای پادشاهان آرسام ، ارائه دهنده خدمات دوخت و شخصی دوزی کت شوار با مرغوب ترین کیفیت

برای کسب اطلاعات تکمیلی و مشاوره با ما تماس بگیرید

تماس مستقیم با آرسام

شماره موبایل (تماس در ساعات غیر کاری و ایام تعطیل)

ساعت و روز های کاری

شنبه تا پنجشنبه - 9 صبح تا 7 عصر

آدرس مزون آرسام

تهران، شهرک غرب، بلوار دریا، خیابان موج، توحید چهارم غربی، پلاک 126

مقالات مرتبط

بیشتر بدانید و شیک پوش بمانید

مقالات مرتبط

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع

استفاده از سنجاق یقه متناسب با مدل کت شلوار

استفاده از سنجاق یقه متناسب با مدل کت شلوار

مقالات

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

کت و دامن زنانه

راهنمای خرید کت و دامن زنانه

مقالات

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

انتخاب ساعت متناسب با مدل کت شلوار

انتخاب ساعت متناسب با مدل کت شلوار

مقالات

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

برای ارتباط سریع از طریق شماره ذیل اقدام فرمایید

  • تلفن مزون : 02188080183
  • تلفن همراه : 09121715982