سرای پادشاهان آرسام 454

کت شلوار مشکی

خرید انواع کت شلوار مشکی مردانه (اسپرت، رسمی، کلاسیک و ...)

آیا به فکر خرید کت شلوار مشکی هستید؟ سرای پادشاهان آرسام انواع کت شلوار مشکی مردانه و اسپرت، همچنین کت شلوار مشکی زنانه و مجلسی را با توجه به سلیقه و سایز مشتری به صورت منحصر به فرد شخصی دوزی میکند. اگر قصد استعلام قیمت و خرید کت شلوار دامادی دارید میتوانید با سرای پادشاهان آرسام تماس بگیرید.

۲۰ مدل کت شلوار مشکی مردانه جدید ۲۰۲۳

کت شلوار مشکی دامادی

کت شلوار مشکی دامادی

کت شلوار اداری مردانه

کت شلوار مشکی مردانه

کت شلوار مشکی مجلسی

کت شلوار مشکی مجلسی

کت شلوار مشکی اسپرت​

کت شلوار مشکی اسپرت

کت شلوار مشکی رسمی

کت شلوار مشکی رسمی

کت شلوار مشکی مردانه

کت شلوار مشکی مردانه

کت شلوار مشکی اسپرت

کت شلوار مشکی اسپرت

کت شلوار مشکی لاکچری

کت شلوار مشکی لاکچری

کت و شلوار مشکی

کت و شلوار مشکی

کت و شلوار مشکی جدید

کت و شلوار مشکی جدید

کت و شلوار مشکی جدید

کت و شلوار مشکی جدید

کت و شلوار مشکی

کت و شلوار مشکی

ست کردن کت و شوار مشکی با کراوات

یکی از اکسسوری هایی که می توانید در کنار یک کت شلوار مشکی داشته باشید، کراوات است. کراوات را اگر درست انتخاب کنید، می توانید یک استایل جذاب داشته باشید. می توان گفت کراوات تا حدودی یک تیپ رسمی به شما می دهد.

برای کت شلوار مشکی می توانید، کراوات هایی با رنگ های مونوکروم مانند مشکی، قرمز، بنفش یا آبی کم رنگ استفاده کنید. البته فراموش نکنید این رنگ کراوات ها برای زمانی است که شما یک پیراهن سفید برای کت شلوار مشکی خود انتخاب کرده اید.

از کت شلوار با رنگ مشکی متوان به عنوان کت شلوار اداری نیز استفاده کرد

کراوات هایی با طرح های شطرنجی یا راه راه نیز می توانند برای این استایل شما مناسب باشد. سعی کنید از پارچه های بسیار براق استفاده نکنید. این نکته را فراموش نکنید که کراوات باید با رنگ پیراهن شما متناسب باشد.

اگر شخصی دوزی خود را به سرای پادشاهان آرسام میسپارید نیازی به نگرانی در هیچ مورد نیست! چرا که طراحان این مجموعه بهترین کراوات را مناسب با کت و شلوارتان را برایتان آماده میکنند.

کت شلوار مشکی مردانه 

کت شلوار مردانه مشکی یک لباس بسیار کاربردی و چند منظوره است که برای هر موقعیتی مناسب است. این رنگ زمینه‌ساز ترکیب با رنگ‌های مختلف بوده و با هر رنگ پیراهن و کراوات راحت ست می شود. از جشن‌ها و مراسم رسمی گرفته تا فعالیت‌های روزمره و غیر رسمی میتوان از کت شلوار مشکی استفاده کرد. 

از آنجایی که رنگ مشکی علاوه بر اینکه کلاسیک و بسیار زیباست،  از مد هم نمی افتد. از این رو میتوان از آن به عنوان کت شلوار اداری و سازمانی هم استفاده کرد. 

البته این کت و شلوار بسته به طراحی میتواند استایل خاص مجلسی، اسپرت یا رسمی داشته باشد. 

کت شلوار مشکی اسپرت 

کت شلوار اسپرت با رنگ مشکی همانطور که از اسمش پیداست، استایل رسمی و مجلسی نداشته و معمولا با یک تیشرت و پیراهن اسپرت ست می شود. معمولا همراه با این کت و شلوار اسپرت از کتانی و کفش های اسپرت استفاده میشود. این استایل کاربرد های زیادی دارد و میتواند به عنوان یک استایل برای استفاده روزمره نیز بکار رود. 

کت شلوار مشکی مجلسی 

کت شلوار مشکی مجلسی یک گزینه شیک و جذاب برای مناسبت‌ها و مجالس خاص است. رنگ مشکی به عنوان نماد اصالت و زیبایی در این نوع لباس، آن را به یک انتخاب هوشمندانه برای زمان‌های خاص و مجلل تبدیل کرده است. با استفاده از کت شلوار مشکی مجلسی، می‌توانید به شکلی شیک و منحصر به فرد در جشن‌ها و مراسمات شرکت کنید و استایل خاص خود را اصیل تر کنید.

کت شلوار مشکی با پیراهن زرشکی 

ست کردن کت شلوار مشکی با پیراهن زرشکی یک ترکیب شیک و جذاب است که امکان ایجاد استایلی منحصربه‌فرد و زیبا را فراهم می‌کند. رنگ مشکی به عنوان یک پایه تقریباً هر رنگی ست می‌شود، اما ترکیب آن با پیراهن زرشکی از جلوه‌ای خاص برخوردار است! 

 پیراهن زرشکی  و هماهنگی آن با کت شلوار مشکی استایل شما را به تعادل میرساند. می‌توانید با انتخاب یک کفش مناسب، استایل شیک و مدرن خود را کامل کنید.

کت شلوار مشکی با کراوات قرمز 

ست کردن کت شلوار مشکی با کراوات قرمز یک ترکیب جذاب و کلاسیک است که به ارتقاء و زیبا تر شدن استایل شما کمک می‌کند. رنگ مشکی به عنوان یک پایه چند منظوره با اکثر رنگ‌ها هماهنگی دارد، اما ترکیب آن با کراوات قرمز از جلوه‌ای شیک برخوردار می‌شود.

 کراوات قرمز به استقلال و اعتماد به نفس اشاره دارد و با کت شلوار مشکی، تضادی جذاب و زیبا ایجاد می‌شود. این ترکیب برای مراسمات، یا ملاقات‌های حرفه‌ای مناسب است. با انتخاب یک پیراهن مناسب و یک کفش شیک، می‌توانید استایل خود را به نحوی منحصر به فرد و آراسته ارتقا دهید.

سرای پادشاهان آرسام 291

ست کردن کت و شلوار مشکی مردانه با پیراهن و کراوات

اکسسوری های مناسب برای ست کردن با کت و شلوار مشکی

کت شلوار مشکی با هر رنگی ست می شود!

کت شلوار مشکی با هر رنگی ست می شود!

کت شلوار ها در رنگ های مختلفی در بازار پوشاک عرصه می شوند. از جذاب ترین رنگ های این پوشش، مشکی است. کت شلوار مشکی به نسبت همه پسند است و می توان گفت تقریبا با هر رنگی قابلیت ست شدن دارد. مشکی از جمله رنگ هایی است که با هر رنگ دیگری ست می شود.
نکته مهمی که در این میان وجود دارد اندام و مشخصات ظاهری فرد است که رنگ لباس باید متناسب با این موارد انتخاب شود. پیراهن مهمترین ترکیب برای ست کردن با یک کت شلوار است. اگر کت شلوار مشکی می پوشید و دوست دارید یک پیراهن انتخاب کنید که زیاد درگیر دنیای رنگ ها نیز نشوید، رنگ های سفید، آبی روشن، خاکستری و صورتی را فراموش نکنید. گام بعدی انتخاب یک کراوات مناسب است. با انتخاب های درست در ترکیب رنگ لباس های خود، جذاب تر به نظر برسید.

در مورد پیراهن مشکی این نکته حساسیت بالایی دارد. دو رنگ مشکی در کنار همدیگر ممکن است جذابیت بالایی نداشته باشد. ولی اگر اصرار به پوشیدن پیراهن مشکی دارید و می خواهید از کراوات استفاده کنید، استایل مونوکروم بهترین انتخاب است. کراوات مشکی بهترین گزینه در کنار پیراهن و کت شلوار مشکی است.

کت شلوار مشکی با پیراهن مشکی

کت شلوار مشکی با پیراهن مشکی

انتخاب یک پیراهن متناسب با کت شلواری که در نظر دارید می تواند تاثیر بسزایی در استایل شما داشته باشد. این تاثیر می تواند شما را جذاب تر نشان دهد یا اینکه شلخته به نظر برسید.
در مورد پیراهن مشکی این نکته حساسیت بالایی دارد. دو رنگ مشکی در کنار همدیگر ممکن است جذابیت بالایی نداشته باشد. ولی اگر اصرار به پوشیدن پیراهن مشکی دارید و می خواهید از کراوات استفاده کنید، استایل مونوکروم بهترین انتخاب است. کراوات مشکی بهترین گزینه در کنار پیراهن و کت شلوار مشکی است.

کت و شلوار مشکی با پیراهن آبی

کت و شلوار مشکی با پیراهن آبی

ست کردن پیراهن آبی روشن با کت شلوار مشکی، در استایل شما یک شادابی خاص ایجاد می کند زمانی که از یک تیپ کاملا کلاسیک کمی فاصله گرفته اید. برای انتخاب اکسسوری هایی مانند کراوات یا پاپیون کمی محدودیت دارید و باید سلیقه بیشتری به خرج بدهید. پیشنهاد می شود از کراوات سفید یا مشکی استفاده کنید.
کراوات یا پاپیون های آبی تیره تر و لاجوردی نیز می توانند گزینه مناسبی باشند. در حالت کلی اکسسوری های سفید و مشکی یک پیشنهاد جذاب برای این استایل محسوب می شوند. یکی دیگر از نکات مهمی که در این استایل باید در نظر داشته باشید، این است که مشخصات ظاهری خود را نیز در نظر بگیرید. رنگ پوست، تناسب اندام و قد شما نیز تاثیر بسیاری در انتخاب شما دارد.
اگر استایل کاملا مونوکروم را نمی پسندید سعی کنید از کراوات های طرح دار اما متناسب با رنگ پیراهن آبی رنگ خود استفاده کنید. یک کراوات طرح دار در حالی که می تواند جذاب و زیبا به نظر برسد اگر به درستی انتخاب نشود، می تواند استایل شما را شلخته نشان دهد.

کت شلوار مشکی و کفش مناسب آن

کت شلوار مشکی و کفش مناسب آن

نهایی ترین نکته را در مورد ست کردن کت شلوار با کفش همین ابتدا می گوییم. در مورد کت شلوار مشکی هر کفشی بجز کفش مشکی را فراموش کنید. در صنعت مد اینگونه بیان شده است که رنگ کفش های شما باید از کت شلوارتان تیره تر و متناسب با آن باشد.
از آنجایی که تیره تر از رنگ مشکی نداریم پس بهترین انتخاب برای یک کت شلوار مشکی همان کفش مشکی است. فرا تر از این موارد اگر می خواهید یک استایل رسمی، مرتب و جذاب داشته باشید متناسب ترین رنگ کفش برای این کت شلوار، رنگ مشکی است. هر رنگی بجز مشکی می تواند یک ظاهر نامتناسب به شما بدهد که یک استایل نامنظم برای شما رقم می زند.
با اینکه مشکی رنگی است که با هر تناژ رنگی دیگری به راحتی ست می شود اما در مورد کت شلوار مشکی با کفش رنگی دیگر نمی توان این نظر را داد. حتی برای انتخاب نوع کفش نیز اندام و مشخصات ظاهری خود را در نظر بگیرید. فراموش نکنید هر رنگی بجز کفش مشکی را برای ست کردن با کت شلوار مشکی از انتخاب های خود حذف کنید.

 با کت و شلوار مشکی چه رنگ کراواتی بزنیم؟

با کت و شلوار مشکی چه رنگ کراواتی بزنیم؟

با کت و شلوار مشکی می‌توانید از رنگ‌های مختلف کراوات استفاده کنید که به استایل شما می‌پوشد. چندین گزینه‌ی زیر برای شما توصیه می‌شود:

۱. کراوات نقره‌ای یا خاکستری: این رنگ‌ها به طور کلی با کت و شلوار مشکی بسیار زیبا هماهنگ می‌شوند و استایل کلاسیک و خوش‌سلیقه‌ای ایجاد می‌کنند.

۲. کراوات آبی: کراوات‌های آبی با کت و شلوار مشکی ترکیب زیبا و جذابی دارند، به ویژه اگر آبی درجه متوسط یا تیره انتخاب شود.

۳. کراوات بوردو یا خرمایی: این رنگ‌ها به طور غیرمستقیم با مشکی هماهنگی دارند و جزء انتخاب‌های خوب برای استایل جذاب شما خواهند بود.

۴. کراوات طوسی یا قهوه‌ای: این رنگ‌ها با کت و شلوار مشکی ظاهری گرم و مدرن به ست شما می‌بخشند.

۵. کراوات سبز تیره: اگر به دنبال انتخابی غیرمعمول و جذاب هستید، کراوات سبز تیره با کت و شلوار مشکی می‌تواند استایل شما را تا حدی منحصر به فرد کند.

کت شلوار یک لباس رسمی محسوب می شود

دنیای مد امروزه به یک صنعت بسیار مهم تبدیل شده است که می تواند بر روی انتخاب های شما در خرید انواع پوشاک تاثیر بسزایی داشته باشد. در تیپ و استایل مردانه تطبیق رنگ ها و مدل های لباس می تواند بسیار حائز اهمیت باشد. کت شلوار که یک لباس رسمی و تشریفاتی تلقی می شود اگر به درستی و متناسب با اندام شما انتخاب نشود، شیک و جذاب بودن خود را از دست می دهد. کت شلوار ها سبک های متفاوتی دارند. سعی کنید متناسب با اندام و استایل خود یک یا چند سبک انتخاب کنید و اصول آن را در کفش و اکسسوری نیز رعایت کنید. کت شلوار سبک کلاسیک با کفشی از سبک مدرن ممکن است جذابیت آنچنانی نداشته باشد. فراموش نکنید یک اکسسوری مانند ساعت که اصولا در تیپ های مردانه جایگاهی ویژه دارد اگر متناسب با سبک انتخابی شما نباشد، زیبایی خود را ازدست می دهد.

سرای پادشاهان آرسام 420

فروشگاه آرسام

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع

تماس با آرسام

تماس با آرسام

خرید کت شوار مشکی

خرید کت شوار مشکی

خرید کت شلوار مشکی از سرای پادشاهان آرسام، برای دوستداران شخص دوزی یک گزینه بسیار مناسب است. با انتخاب شخص دوزی، می‌توانید کت شلوار خود را بر اساس سلیقه و نیازهای خود شخصی‌سازی کنید. سرای پادشاهان آرسام با تنوع طرح‌ها و مدل‌ها، امکان انتخاب استایل دلخواه را به شما می‌دهد. همچنین، با استفاده از پارچه‌های با کیفیت و دوخت حرفه‌ای، کت شلوار شما به یک اثر هنری تبدیل می‌شود. با اعتماد به سرای پادشاهان آرسام، می‌توانید لحظات خاصی را با استایل منحصربه‌فرد خود در مراسم‌ها و مهمانی‌ها تجربه کنید.

قیمت کت شلوار مشکی

قیمت کت شلوار مشکی

قیمت کت شلوار مشکی مردانه شخصی دوزی، به توجه به عوامل مختلفی مانند طرح، جزئیات، نوع پارچه و مدت زمان لازم برای تولید است. اما با توجه به کیفیت بالا و شخصی‌سازی لباس، این نوع کت‌ شلوارها معمولاً قیمت بیشتری نسبت به مدل‌های آماده دارند. اما از طرفی، ارزش و زیبایی که شخص دوزی به کت شلوار می‌بخشد، این هزینه را به لحاظ کیفیت و استایل، ارزنده می‌کند. با انتخاب شخص دوزی، آقایان می‌توانند استایل منحصربه‌فردی داشته باشند و خاص دیده شوند!

سوالات متداول

سرای پادشاهان آرسام 409

آیا امکان شخصی دوزی کت شلوار مشکی زنانه هم در این مجموعه ممکن است؟

سرای پادشاهان آرسام 409

قیمت کت و شلوار مردانه جدید چگونه محاسبه میشود؟

علاوه بر کت و شلوار مشکی مردانه هر مدل کت شلوار زنانه و مردانه در سرای پادشاهان آرسام شخصی دوزی می شود.

قیمت تمامی انواع کت و شلوار مردانه با توجه به نوع پارچه و مدل مد نظر مشتری مشخص می شود.

سرای پادشاهان آرسام 409

بهترین مدل کت شلوار مشکی پسرانه کدام است؟

سرای پادشاهان آرسام 409

با کت شلوار دامادی کراوات بزنیم یا پاپیون؟

برای پسران جوان بهترین مدل میتواند کت شلوار اسپرت باشد. البته این انتخاب باید با در نظر گرفتن مراسم و مهمانی صورت گیرد.

اگر کت شلوار داماد تاکسیدو باشد ملزوم به زدن پاپیون هستید، در غیر اینصورت می توان با سلیقه خود ست کرد.

سرای پادشاهان آرسام 409

کت و شلوار مردانه اسپرت از چه جنسی دوخته می شوند؟

سرای پادشاهان آرسام 409

چه اکسسوری‌هایی را برای تکمیل استایل می‌توان با کت‌های اسپرت مردانه استفاده کرد؟

بسته به فصل مورد نظر پارچه برای دوخت مشخص می شود. برای فصول گرم سال می تواند کتان و برای فصول گرم پشمی یا مخمل باشد.

با اکسسوری‌هایی همچون کلاه، گردنبند و دستبند می‌توانید استایل کت‌های اسپرت مردانه‌تان را تکمیل کنید.

سرای پادشاهان آرسام 409

برای انتخاب پارچه های کت شلوار دامادی چه کاراکترهایی موثر است؟

سرای پادشاهان آرسام 409

برای ساقدوشان داماد کت شلوار می دوزید؟

ابتدا حضور همسر و انتخاب ایشان الزامیست و اساسا سلیقه و رنگ لباس عروس می توان الهام بخش انتخاب رنگ پارچه کت شلوار باشد

بله نسبت به رنگ کت شلوار داماد و هویت مراسم مدلهایی مناسب طراحی و دوخت می شود.

سوالات متداول

سرای پادشاهان آرسام 409

کیفیت بالا و کاملا تضمینی

از زمان ثبت سفارش با همکاری مشتری در زمان های پرو بین ۶ الی ۹ روز کاری محصول تهیه و تحویل داده می شود. توجه داشته باشید اگر به هر دلیلی عجله دارید این مسئله را با ما در میان بگذارید ، ما برای شما راه حل مناسب داریم و می توانید استفاده کنید

سرای پادشاهان آرسام 409

آیا سفارش ارگانی و یا کت شلوار سازمانی می پذیرید؟

مشاورین حرفه ای این مجموعه با تحقیق و نسبت به زیرساخت ها و هویت بصری ارگان ها و شرکت ها با مشارکت تیم حرفه‌ای تولید می‌توانند سفارش‌های ارگانی و پرسنل شرکت‌ها را به خوبی انجام دهد.

سرای پادشاهان آرسام 409

محدوده قیمت چقدر می باشد؟

قیمت بستگی به سفارش مشتری دارد و همچنین محاسبه قیمت به پارچه انتخابی شما بستگی دارد و در نظر داشته باشید قیمت گذاری کار ها بر اساس خواسته شما (پارچه ، طرح و...) کاملا منعطف است می توانید با ما مشاوره کنید و قیمت را محاسبه کنید

سرای پادشاهان آرسام 409

هر طرحی قابل اجرا می باشد؟

ورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است ورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک

سرای پادشاهان آرسام 409

مدت زمان تحویل چند روز است؟

از زمان ثبت سفارش با همکاری مشتری در زمان های پرو بین ۶ الی ۹ روز کاری محصول تهیه و تحویل داده می شود. توجه داشته باشید اگر به هر دلیلی عجله دارید این مسئله را با ما در میان بگذارید ، ما برای شما راه حل مناسب داریم و می توانید استفاده کنید

سرای پادشاهان آرسام 409

از چه متریالی استفاده می کنید؟

از زمان ثبت سفارش با همکاری مشتری در زمان های پرو بین ۶ الی ۹ روز کاری محصول تهیه و تحویل داده می شود. توجه داشته باشید اگر به هر دلیلی عجله دارید این مسئله را با ما در میان بگذارید ، ما برای شما راه حل مناسب داریم و می توانید استفاده کنید